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  • Analyse des sentiments
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  • Transcription automatique
  • Enquêtes et feedback
  • Traitement automatique du langage naturel
  • Gestion de l'expérience client
Un service de gestion et de réduction du bruit audio en ligne pour vos contenus multimédias. Une solution idéale pour les podcasteurs, les vlogueurs, les annonceurs et les musiciens. En savoir plus sur ReMasterMedia
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CallFinder® est une solution SaaS de surveillance de la qualité automatisée dotée de rapports de données personnalisés et d'informations sur les performances des centres d'appels et les KPI (Key Performance Indicator). En savoir plus sur CallFinder
CallFinder est l'un des principaux éditeurs de logiciels SaaS d'analytique de conversations, d'évaluation automatique des appels et de technologie de transcription textuelle des enregistrements vocaux avec des informations conversationnelles telles que l'analyse des sentiments. La solution d'analytique du discours de CallFinder consulte vos appels enregistrés pour identifier des mots-clés et des phrases permettant de mieux remplir vos objectifs commerciaux et surmonter les obstacles fréquents, comme la conformité des scripts et les faibles scores CSAT (Customer Satisfaction Score). Cette solution fournit également un outil d'analytique des interactions agent-client pour tous les appels entrants. En savoir plus sur CallFinder
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Programmes d'engagement, de rémunération, d'analytique et de reconnaissance SaaS basés sur la gamification optimisés par Snowfly. Si vous le suivez, vous pouvez le gamifier. En savoir plus sur Snowfly
Snowfly est l'une des principales entreprises dans le domaine de la gamification, de la reconnaissance et de l'analyse de données. Il crée une approche personnalisée pour chaque client afin de fournir la meilleure motivation des collaborateurs à leur organisation à l'aide d'un système unique de récompenses et de reconnaissance à intervalles variables et à renforcement positif. L'éditeur utilise l'analytique pour fournir des étapes exploitables vers l'amélioration individuelle et organisationnelle via une reconnaissance ciblée et des incitations en temps réel. Des résultats mesurables pour chacun et chaque client. En savoir plus sur Snowfly
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Un logiciel de contact client sur le cloud offrant des fonctions de réalité virtuelle, de routage basé sur les compétences, d'intelligence artificielle (IA), de mélange d'appels et d'analytique.
NICE inContact est une des meilleures plateformes de gestion de l'expérience client sur le cloud. Grâce au routage omnicanal, à l'analytique, à l'optimisation des effectifs, à l'automatisation et à l'IA (intelligence artificielle), CXone permet aux organisations de toutes tailles de fournir des expériences client haut de gamme sur plusieurs canaux.
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Le logiciel d'assurance qualité d'EvaluAgent comprend toutes les fonctionnalités nécessaires à l'amélioration des performances et à la mise en conformité. Appuyé par une équipe de customer success, EvaluAgent vous aide à évaluer, coacher et motiver vos agents de support.
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MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team.
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Solution d'analyse de la parole et de gestion généralisée des performances des centres d'appels pour les grands et petits call centers.
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Appen provides high-quality training data to confidently deploy world-class AI.
Appen provides reliable training data to give organizations in technology, automotive, financial services, retail, healthcare, and governments the confidence to deploy world-class AI products. Our expertise includes a global crowd of over 1 million skilled contractors who speak over 235 languages, in over 70,000 locations and 170 countries.
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Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform. Evaluate 100% of voice calls, analyze performance, and tailor agent coaching.
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform for voice customer service. Leveraging the latest speech and natural language processing technologies, Observe.AI enables organizations to quickly analyze 100% of calls. With Observe.AI, support teams improve call quality, monitor compliance, and coach agents into top performers.
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Business and contact center call recording solution for IP telephony and unified communication system
MiaRec is an enterprise-level solution for call recording and quality monitoring in contact centers and businesses of any size and type, from SMB to large multi-site enterprises. MiaRec top features include an intuitive web-based interface, easy installation within minutes, rich functionality, Live Monitoring, and many others. Advanced security, PCI compliance support and tight integration with contact center systems and telephony equipment like those from Cisco, Avaya, Broadsoft, Asterisk etc.
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API analytique vocale rapide à déployer pour les analyses de comportement dans les call centers, les applications natives, la robotique, etc. Compatible avec de nombreux dialectes et langues
OTO exploite une technologie vocale de pointe pour comprendre les comportements clés et les signaux acoustiques en temps réel. Le moteur léger DeepToneTM extrait plus de 100 mesures, plusieurs fois par seconde, offrant ainsi un large éventail d'informations. OTO est un système multilingue et vous donne des paramètres de sortie en fonction de différents critères. Cette API (Application Programming Interface) permet aux entreprises de commencer à analyser 100 % des conversations téléphoniques en quelques heures. Inscrivez-vous pour une version d'essai gratuite et commencez à analyser vos données d'appel.
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Clarabridge helps you understand and improve your customer's experience by putting customer feedback to work.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class customer analytics, and real-time, guided actions for fast front-line response. With customer feedback trends, correlation, and root cause analysis the best and biggest companies in the world use the Clarabridge SaaS solution to power their CEM programs.
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An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
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Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish
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Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.
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Speech intelligence software for debt collection and accounts receivables management enterprises.
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Solution to create notes automatically for meetings.
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Speech analytics solution to help businesses extract valuable insights from phone calls.
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Web-based speech and text analytics software that helps companies improve customer satisfaction.
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Capturi helps teams identify valuable insights using speech analytics to e.g. increase sales numbers or NPS scores and much more.
Capturis customized solution helps you reach your full potential! Using speech analytics and machine learning, Capturi analyzes your customer facing call recordings and transforms them into insights on how to achieve higher NPS, increase sales numbers, reduce the number of non-valuable customer calls and save valuable time on documentation and quality assurance.
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Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences.
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Contexta360 is an online platform that uses AI and speech recognition to analyze telephone communications.
Contexta360 software works by using advanced speech analytics. It allows for the analysis of a large number of telephone conversations. It also automatically determines the reasons why customers made contact. The conversations can be from live or automatic answering systems. Automated workflows can be created using gained insights, and the user experience can be improved. Customer interaction analysis is based on natural language processing and AI.
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The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market.
The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market, engineered to help you understand what each customer says and feels, right now. Traditional speech tools are complex, designed by analysts for analysts, requiring a technical skillset to get the most from their platforms. Fonetik puts the power into your hands through an intuitive point-and-click interface designed by behavioural scientists.
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Call Journey makes conversations searchable
Call Journey makes voice searchable. Our mission is to unlock every conversation and add the true voice of the customer into the enterprise data mix. VoiceAI, our AI-powered Conversation Analytics technology enables organisations to improve customer experience, improve commerical outcomes and ensure 100% coverage for quality assurance and compliance. VoiceAI makes it easy to capture and curate every customer voice interaction, and easily consolidate the conversation data with other data sources
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