18 ans à aider les entreprises canadiennes
à choisir le meilleur logiciel

En savoir plus sur FrontFace

Configurez facilement des applications d'affichage dynamique telles que des affichages d'informations ou de publicité, une télévision en salle d'attente, des écrans d'accueil, etc.

En savoir plus sur FrontFace

Avantages :

Non disponible

Inconvénients :

Non disponible

FrontFace - Notes

Note moyenne

Simplicité d’utilisation
4,1
Service client
3,8
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
3,8

Probabilité de recommander le produit

7,7/ 10

FrontFace a reçu une note globale de 4,5 étoiles sur 5 d'après 13 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

Avez-vous déjà utilisé FrontFace?

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Filtrer les avis (13)

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Easy and friendly to use

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Excellent

Avantages :

The features that allow me to customize presentations to suit different student needs

Inconvénients :

The new software updates take too long to download and integrate

Georg
Veranstaltungsmanagement (Allemagne)
Hôpitaux et soins de santé, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Infomonitor am Empfang

5,0 il y a 11 mois

Avantages :

Kalendereinbindung und Darstellen von zusätzlichen Informationen via HTML

Inconvénients :

Der Preis einer Einzellizenz Windows ist sehr hoch.

Christoph
IT-Consultant (Allemagne)
Construction, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Hochwertige und stabile Digital Signage Software

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

Die Einrichtung und Konfiguration von Frontface ist für IT affine Menschen wirklich einfach und selbsterklärend, das System läuft stabil und der Funktionsumfang ist beeindruckend. Zudem ist der Support hervorragend.

Inconvénients :

Das Management der Bildschirmgrößen ist manchmal verwirrend da es an mehreren Stellen konfiguriert werden kann.

Oliver
Systemadministrator (Allemagne)
Automobile, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Einfach umzusetzen

5,0 il y a 8 mois

Avantages :

Nach Installation und Konfig. auch für Laien zu händeln. Bietet viele Möglichkeiten der Darstellung.

Inconvénients :

Mir fällt auf Anhieb nichts negatives ein.

Hans
Vorsitzender (Allemagne)
Loisirs, voyage et tourisme, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Gutes Programm mit verbesserungswürdigem Service

5,0 il y a 9 mois

Avantages :

Leichte Bedienung. Stabiler Betrieb über Jahre.

Inconvénients :

Manche Funktionen sind sehr eingeschränkt und wenig flexibel.

Thomas
Kassenwart (Turquie)
Organisme social ou civique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Teuer, aber leider nicht intuitiv in der Bedienungr

2,0 il y a 8 mois

Commentaires : Eher unzufrieden weil bei DIN Formaten die Darstellung schecht ist.

Avantages :

Läuft auch auf Mini PCs mit ausreichender Performance

Inconvénients :

- Layouts nur schwer erstellbar -Ergebnisse oft nicht zufriedenstellend - Aut. Inhaltsupdate funktioniert nicht - Remote Control funktioniert nicht

Réponse de l'équipe de mirabyte

il y a 8 mois

Hello Thomas! Thank you for your honest review! If you face any technical problems, please contact our support who will be happy to assist you! Layouts for FrontFace can be designed in different ways (either absolute for a specific screen resolution or responsive to match with different screen resolutions and orientations!). There is also detailed information available about creating custom layouts in the user manual.

Stuart
Network Administrator (É.-U.)
Automatisation industrielle, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Our Simple Answer to a Complex Need

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We had a need to communicate team member schedules in 3 separate buildings for a work force that utilizes 3 shifts over 6 days per week. Having met with our computer consulting firm, we were coming up with options that would require some serious programing and, or, combining of several types of media to be successful. Then we "stumbled" on to Mirabyte's FrontFace Software and, we were pleasantly surprised at the ability of thios software to meet our needs at a very reasonable price.

Avantages :

If you are looking for a program that is simple to use for centralized control for posting of employee scheduling, as well as, notifications that can reach all team members located in multiple locations, at once, this is your best choice. At the same time, there are more complex features that are easy to learn and set up if your business model indicates them. The good news too, is the individual in charge of maintaining this software doesn't need any special programming qualifications or, computer skills. Improvements to the product are made often. Support responds quickly and, with clear answers.

Inconvénients :

The only negative I have experienced is the inability to contact software support through a phone call or, the ability to schedule a web session.

Adam
User support supervisor (É.-U.)
Relations gouvernementales, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Judicial Learning Center TFE St. Louis MO

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We are using it as a kiosk in our Judicial Learning Center at the Eagleton Federal Courthouse in St. Louis. We show a number of videos (oral histories, significant cases) that groups touring the building can access via the kiosk. We constantly get positive feedback on the media offerings and frontface has made this easy for me to manage and provide content.

Avantages :

I like frontface because it is intuitive, flexible, works great with ELO touch screens.

Inconvénients :

Once one is acclimated to the software it really is easy to use. I really have no serious complaints

Eric
IT Manager (É.-U.)
Production alimentaire, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent On Premise Signage

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Works great as on premise hosted digital signage.

Avantages :

The software works offline and doesn't require the cloud. Easy to create slides and layouts. Works great - I've been using this 24/7/365 for several years.

Inconvénients :

Support is limited, but not usually needed.

Kirk
Executive Director (É.-U.)
Musées et institutions, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Very good product

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : good

Avantages :

The remote access is very good and I am glad it fixed the options for music

Inconvénients :

The Quiz game needs to be more interactive. i.e... after a answers is selected it needs to give the answers immediate and move to the next question and not wait till it cycle through. Visitors will not take the time to wait. This takes forever. this is seldom used for that reason. The paint software needs to be able have a printing option for visitors. almost everyone that uses it wants to be able to print the screen pf what they created to take home.

Thomas
Teamleiter IT (Allemagne)
Fabrication électrique/électronique, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Schnell und einfach zu einem Top Info-Screen

4,0 la semaine dernière Nouveau

Commentaires : Optisch ansprechende Inhalten lassen sich einfach und schnell erstellen.

Avantages :

Einfache Bedienung, wie eine Office App.

Inconvénients :

Es wird immer die Player-App mit installiert. Manchmal benötigen wird nur den Assistent und der Player verwirrt da manche Anwender.

Jörg
IT-Leitung (Allemagne)
Automobile, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Einfachheit und Praktikabilität

4,0 il y a 11 mois

Avantages :

Einfache Erstellung und Pflege des Kontents

Inconvénients :

Die Preise je Player finde ich zu hoch, insbesondere wenn viele Player zum Einsatz kommen sollen

Réponse de l'équipe de mirabyte

il y a 11 mois

Thank you for your honest feedback! In regards to pricing, please note that we do offer stair prices for higher volumes. The pricing information can also be found on our homepage!

Markus
Unternehmensleitung (Allemagne)
Télécommunications, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Durch ein Windowsupdate leider keine voller Funktionsumfang mehr

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : War bis zu diesem Zeitpunkt des Windowsupdate zufrieden

Avantages :

Sie war einfach und gut zu bedienen. Wir haben nur die Grundfunktionen genutzt. War für uns ausreichend.

Inconvénients :

Nach eine Windowsupdate funktioniert das Plugin für das Wetter nicht mehr. Nun sollen wir ein Update kaufen, obwohl ich nur diese Version weiternutzen möchte. Ein Update für ein neue Release mit Neuerungen, dass verstehe ich, aber nicht bei Anpassungen innerhalb der Version. Sorry, das ist für mich nicht kundenfreundlich. Dieses hat nun einen negativen Eindruck bei uns im Hause hinterlassen.

Réponse de l'équipe de mirabyte

il y a 4 ans

We are sorry for the inconvenience but specifically online features such as the live weather can be subject to changes to which we have no influence on. The same may also apply to issues caused by Windows updates. Therefore, we constantly provide updates to maintain the best experience for our products and to guarantee compatibility. Updates are available for all customers that have an active updates & support subscription (the first year after purchase is always free!). Without this subscription, you can of course still use the software "as is" since we offer a permanent license, but you will lose access to newer versions and updates.