17 ans à aider les entreprises canadiennes
à choisir le meilleur logiciel

En savoir plus sur GoTo Webinar

Solution de webinaire conçue pour vous aider à générer des leads qualifiés, fidéliser vos clients et effectuer des présentations efficaces.

En savoir plus sur GoTo Webinar

Avantages :

This is probably the best webinar integration that is compatible with Hubspot. We're able to report on registrants, attendees, as well as use forms to push contacts to GTW.

Inconvénients :

This can make things a bit confusing and difficult if you're dealing with multiple recordings and multiple links.

GoTo Webinar - Notes

Note moyenne

Simplicité d’utilisation
4,4
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,3

Probabilité de recommander le produit

8,3/ 10

GoTo Webinar a reçu une note globale de <span class="">4,5</span> étoiles sur 5 d'après <span class="">2 068</span> avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

Avez-vous déjà utilisé GoTo Webinar?

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Filtrer les avis (2 068)

Anissa
Anissa
Responsable Marketing (France)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Notre outil de gestion des Webinars

5,0 il y a 12 mois

Commentaires : Mon expérience globale est très satisfaisante car les fonctionnalités essentielles sont efficaces et pertinentes.

Avantages :

Les fonctionnalités essentielles sont présentes et très fonctionnelles. L'utilisation est simple et fluide. Le support est aussi réactif.

Inconvénients :

Nous avons eu des difficultés à connecter l'outil avec notre outil de marketing automation.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Rédaction et correction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

C'est une excellente application

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Avec GoTo webinar vous êtes très confiant à travers vos différentes évènements . Il permet d'accroitre plus de clients

Avantages :

bien c'est facile à utiliser très bonne en matière d'information de publication

Inconvénients :

les tarifs sont chers pour les débutants pour passer en prémium

Uziel
créateur logo (Côte d’Ivoire)
Art, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Essentiel GoTo Webinar

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Continue à jouer même quand l'application est en arrière-plan, bonne qualité de son et de vidéo, utilisation intuitive. Super !

Inconvénients :

Simple fluide... manque une option pour un transfert de doc en cours de conférence

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automatisation industrielle, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Saoulo business

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Go to Webinar nous aide a faire le webinaire avec toute l'équipe de notre entreprise

Avantages :

L'intégration de nos processus lors des webinaires a été sans problème et facile.

Inconvénients :

Avec Go To webinar pas assez de complication

Christine
Christine
Gestion de clientèle (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Outils webinaire

5,0 l’année dernière

Avantages :

Très facile à utiliserL'intégration facile

Inconvénients :

La maîtrise d'abordA pas ça tout est bien

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, Travailleur autonome
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Utilisation de GoTo Webinar

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

La qualité des images du Webinar et son nombre de participants possible font de l'outil un des meilleurs pour ce type d'évènements (Webinar classique).

Inconvénients :

L'outil ne peut être utilisé pour créer des salles de groupes pendant une session.

Tarik
Tarik
agent de facturation (Maroc)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Transport routier/ferroviaire, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

utilisateurs de GOTO Webinar

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

Partage d’écranTableau blanc virtuel Enregistrement Chat dans l’application Intégration du calendrierQualité de service compatibilité SIP Modération prise en main facile

Inconvénients :

une interface qui n’est pas au goût du jour .l'obligation de télécharger une application mobile indisponible pour les systèmes d'exploitation Linux et Chrome pour faire une présentation.les participants doivent créer un compte afin de suivre un évènement.

Anthony
Anthony
CEO (France)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services à la personne et aux familles, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Découvert l'an dernier

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Avec la période Covid toutes nos formations se sont digitalisées et nous avons suivi avec ce logiciel.

Avantages :

Rien a redire vraiment pro et très agréable

Inconvénients :

Aucun point faible nous avons vraiment apprécié ce logiciel

Thomas
Directeur (France)
Vente au détail, Travailleur autonome
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Très belle découverte

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Rien a dire je trouve qu’il font leur travail comme il faut

Avantages :

J’ai découvert cette plateforme il y’a pas très longtemps je suis satisfait très belle interface

Inconvénients :

Rien a dire en particulier je suis satisfait

Kouassi Christophe
Kouassi Christophe
Responsable production (Burkina Faso)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Le meilleur du Webinar

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : J'adord

Avantages :

La qualité du son et des images images, le partage de fichiers et parfait

Inconvénients :

Je trouve qu'il demande un qos en réseau un peu trop

Véronique
Directrice ventes et marketing (Canada)
Logiciels, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

GoTo Webinar - appréciation d'une plateforme externe de webinaire

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

La simplicité d'utilisation pour créer, mettre en ligne et voir les résultats des vidéos. La plateforme est très "user friendly", l'apprentissage se fait rapidement. Le fait de pouvoir voir qui s'est identifié pour écouter une vidéo et le nombre de fois.

Inconvénients :

Le fait que la plateforme soit externe à nos plateformes numériques. C'est moins pratique lorsque l'on souhaite faire des campagnes marketing avec les vidéos, définir des objectifs de conversions. Les vidéos sont hébergés sur la plateforme de GoToWebinar et non sur votre site web.

Mathilde
Micro entrepreneur (France)
Santé, bien-être et fitness, Travailleur autonome
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Logiciel de webinaire

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

Intéressant au niveau des fonctions telles que le partage d’écran et l’enregistrement

Inconvénients :

La qualité de connexion n’est pas toujours au rendez-vous

Ziva
Ziva
Sales Services Manager (Portugal)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

GoTo Webinar allows us to have wonderful webinars and events virtually.

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : It has been a very good experience with GoTo Webinar. It help us to host huge virtual sales webinars that are very lively and engaging. With GoTo Webinar, we have been able to engage thoroughly with prospects through virtual conferences.

Avantages :

It is very easy to setup a virtual webinar with GoTo Webinar. It offers webinars top quality visuals and audio making conversations to be very clear. It makes it possible for more than one person to present which is very useful during sales webinars. Engaging with the other webinar audience is very simple.

Inconvénients :

GoTo Webinar has been at its best while serving us. There has been no issues encountered. Definitely nothing not to like about it.

Lute
Host at nhl hockey (É.-U.)
Événementiel, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Version d’essai gratuite
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Go to makes my meetings rock!

5,0 l’année dernière

Commentaires : It’s critical and delivers!

Avantages :

I meet hockey fans online and out of town. Invite to join me in Go To for safety, security and credibility in setting up nhl tours

Inconvénients :

Not sure how to be negative. I’m 100% happy

John
Chief Data Analyst (É.-U.)
Assurance, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Not as good as Zoom or Microsoft Teams

2,0 il y a 2 ans

Commentaires : Fine but definitely not as good as other competing products.

Avantages :

Once you are in the meeting, the video and sound quality is fine.

Inconvénients :

The features are not as user-friendly, or exist in some cases, as compared to Zoom or Microsoft Teams.

FRED
Students' President (Suisse)
Enseignement supérieur, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Virtual Student Portal

5,0 il y a 8 mois

Avantages :

Fostering efficiency and real-time virtual classrooms and e-learning facilitation. Online payment processing.

Inconvénients :

Nothing to regret, infact it has fully boosted class attendance.

Jackson
Head of Operations (Lituanie)
Enseignement supérieur, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Resourceful, Outsourcing and Altruistic Face-to-face Communication

5,0 il y a 8 mois

Avantages :

Uniqueness in virtual whiteboard meeting webinars and internal departmental and online learning facilitation. File sharing and screen recording.

Inconvénients :

We are much OK with all features it offers.

Asnath
Assistant Projects Manager (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Event Manager in IT&S Industry

5,0 il y a 9 mois

Avantages :

GoTo Webinar is the main tool that enables me to create and schedule online events.

Inconvénients :

I do not experience any flaw nor fail to customize any feature on GoTo Webinar.

Bodamer
Foreign Language and Localization Administrator (Allemagne)
Traduction et localisation, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

GoTo Webinar is a very comfortable to use product for online events.

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : We are having a very simple yet productive experience hosting online events with GoTo Webinar. It allows us to have our events comfortably and has top notch audience interaction tools which makes our events very active and engaging.

Avantages :

GoTo Webinar has a very simple audience interaction interface and features which makes our online events very lively and engaging. The raise hand function allows audiences to call for host attention without distracting their presentations. It is easy to plan and organize an online event and invite audiences. It offers excellent visuals and sound quality which makes conversations very clear.

Inconvénients :

GoTo Webinar intuitive and simple user interface makes it a very easy to use product. Nothing to dislike about it at all.

Christina
Area Director of Sales (É.-U.)
Hôtellerie, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

GoTo Webinar makes online events become as cool as they should.

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : Our incredible experience with GoTo Webinar has been marked with huge prints of success in our online events. GoTo Webinar is now our go-to virtual social house for hosting our webinars and online selling events. Thanks for everything GoTo Webinar especially for being the best.

Avantages :

GoTo Webinar has a very simple interaction interface that allow everyone to comfortably contribute during live events. It has very advanced security features which give our conversations the desired privacy and safety. GoTo Webinar video and audio quality are so clear which makes our live events very smooth without interruptions.

Inconvénients :

Working with GoTo Webinar has been simple and very effective. No complaints have arose.

Nathalie
Licensed Insurance Agent (É.-U.)
Assurance, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

My Go-To For Virtual/Remote Meetings!

5,0 il y a 8 mois

Avantages :

Favorite thing about the Go-To Meeting Experience is that I'm able to share a Powerpoint presentation with the sales team from every State Farm office nationwide on the video conference. This means I don't have to do 10 separate meetings with every sales team and it saves me so much time!!

Inconvénients :

Shoot, I can't think of anything. It works great for me!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, Travailleur autonome
Temps d'utilisation du logiciel : Version d’essai gratuite
Source de l'avis

GoTo Webinar Review

4,0 il y a 10 mois

Avantages :

I like that it has separated all the features and I just have to click on it.

Inconvénients :

I don't like the fact that to see the prices off the offers they have one has to contact the GoTo team which I find to be time consuling.

Adan
Clinical Intensivist (Kenya)
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Dependable virtual Conferences and Events olution

5,0 l’année dernière

Commentaires : Since the adoption of Goto webinar in at the hospital I can say that we put our best foot forward to acquire it. I can attend workshops, conferences or even meeting without having to leave the the HDU/ ICU room. Soo Iam able to follow up on everything while taking care of my patients. Also with it I don't need an account to join the meetings. What an incredible tool. I really love it

Avantages :

Goto webinar simplicity is next level. It's intuitive interface makes it easy even for invitees to join the conferences from anywhere without struggles. I engage on any device may it be my desktop, phone or even tablet. Planning topnotch virtual events is also quite easy with it through the pre planning and event promotion through the Goto stage. Scheduling is flexible for one time events, series of events or even create demand for recorded webinars . One can quickly create a new event using inbuilt templates and previous settings and custom registration forms for invites. Branding of hospitals events for personalization by adding the logo and colour is of importance to us. During the webinar engaging with presenters is through the dahboards which happens asap , interactive polls and even virtually raising of hands to get the presenters attention. It also support multiple presenters who can share their webcams . Other than that the audio is excellent and visuals are in hd to give the maximum number of attendees and amazing experience during the meeting.Goto webinar also give insights on the attendance reports and overall goodness of events. Another feature I find interesting is it's integration power with most tools in our workspaces to enhance our experience

Inconvénients :

Go to Webinar guarantee us hassle free events because it makes events delivery soo easy. It is comprehensive in terms of event platform features making it the ultimate best solution in the market for us and anyone seeking to go virtual on hosting events of any size

Alyssa
Alyssa
Director of Professional Development (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Assurance, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent Software for Education and Training

5,0 l’année dernière

Commentaires : Overall, VERY positive! It's an excellent tool that has continued to improve over the past few years and has awesome reporting features that are required for the courses I use this software for. As with anything, there are a few things that could be added to make the program better, but in my opinion it's the best webinar software available.

Avantages :

GoToWebinar has so many different features available that allow you to create a custom event that fits all your needs. You can make your event unique before it starts by customizing your webinar descriptions, feature images, confirmation emails, registration pages, poll questions, handouts...the list goes on. But you can also make on-the-fly changes during your webinar by adding handouts, editing/adding poll questions, changing attendee permissions, and more.

Inconvénients :

GoToWebinar's registration confirmation emails frequently go to spam, and this issue causes me additional work. Pre-event, I have to reach out separately to attendees to confirm they received their link, and if not, manually copy/paste their webinar link and email it directly. I also frequently have to field calls and emails during the beginning of the webinar for registrants that don't have their link to join.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Using GoTo Webinar as an online meeting platform.

5,0 l’année dernière

Commentaires : GoTo webinar has been an awesome platform for our online business meetings.It has ensured exclusive international marketing for our company at a relatively low cost.

Avantages :

GoTo Webinar is easy to use to both beginners and experienced users and has consistent performance which ensures all scheduled meetings happen as expected.

Inconvénients :

This platform has participation limitation depending on the subscription plan.This is a major issue especially for organizations with large number of participants.