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En savoir plus sur Nextiva CRM

Nextiva Service CRM est un logiciel pour support client multicanal qui permet aux agents de gérer toutes les interactions client au sein d'une même plateforme.

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Avantages :

Non disponible

Inconvénients :

Non disponible

Nextiva CRM - Notes

Note moyenne

Simplicité d’utilisation
3,8
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,0

Probabilité de recommander le produit

7,3/ 10

Nextiva CRM a reçu une note globale de 4,1 étoiles sur 5 d'après 6 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Note du produit

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Utilisation

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Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Assurance, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Low Cost call center CRM

3,0 il y a 2 ans

Avantages :

Works with the Nextiva call center app and is a good add-on to track customer service requests.

Inconvénients :

The UI needs a refresh and needs to be more customizable like Salesforce

Réponse de l'équipe de Nextiva

il y a 2 ans

Hello, there. Thank you so much for taking the time to leave us your review - we appreciate your feedback. If you by any chance are experiencing issues or need help, feel free to send us an email at [email protected] with your account info and we'll make sure to have our team follow up with you ASAP. Thank you!

Jason
Owner
Comptabilité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

I enjoy using Nextiva VoIP.

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : Thank you.

Avantages :

It is cost effective and overall pretty simple to use. We can track information online and receive email updates.

Inconvénients :

It is hard to put a permanent hold on the account. It also can be very difficult to program a new phone.

Christi
Owner
Conseil en gestion, Travailleur autonome
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Great experience

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : Both the customer service and the tech support were great. Tech support even stayed on the call with me when we had to contact my internet provider.

Avantages :

Answered all questions, great price for service, great, great support

Bryce
É.-U.
Comptabilité
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Nextiva Phone Service Review

4,5 il y a 11 ans

Avantages :

Great customer service, and good value for a phone system.

Inconvénients :

There have been some issues with phone operation, but after a few months of service, the kinks seems to be worked out.

Alexandra
Operations Specialist
Produits pharmaceutiques, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Awesome! The best experience.

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

AWESOME! Just the best! Everyone is nice and helpful! I can't complain at all. I was able to get my number back. You guys helped get my old number back! Great service. I receive updates all the time.

Sterling
Owner
Production audiovisuelle, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Nextiva

3,0 il y a 8 ans

Commentaires : I haven't been impressed. There's cheaper options out there that offer more functions and the UI is needlessly complex at times. Customer service had been sub par

Avantages :

Very reliable and good choice quality

Inconvénients :

Complex and poor customer experience