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Izix Parking Management - Avis

En savoir plus sur Izix Parking Management

Izix est une solution tout-en-un pour les gestionnaires d'installations qui gèrent un ou plusieurs parkings.

En savoir plus sur Izix Parking Management

Avantages :

Non disponible

Inconvénients :

Non disponible

Izix Parking Management - Notes

Note moyenne

Simplicité d’utilisation
4,3
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
3,8

Probabilité de recommander le produit

8,3/10

Izix Parking Management a reçu une note globale de 4,4 étoiles sur 5 d'après 10 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Delphine
Assistante de Direction (France)
Immobilier, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Evaluation Be Park

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

La plateforme est facile à prendre en main

Inconvénients :

Il n'y a pas d'alerte quand une place de stationnement se libère pour les utilisateurs non permanents

Réponse de l'équipe de Izix

il y a 4 ans

Thank you for your review ! We are actually working on a more extensive notification system with the aim to provide even more ease of use and visibility to users. The current priority rules, parking budgets and planning periods are all elements that can be used to provide clarity to users and we will keep pushing in that direction.

Foued
Responsable Ressource Interne Groupe (France)
Immobilier commercial, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

C'est chouette !

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Facilité, plutôt ludique, à l'écoute des soucis rencontrés, réactif.

Inconvénients :

Peut être mettre une version en français, même si la version en anglais est simple. Peut être changer l'horaire qui est actuellement à partir de 14h, pour joindre la plateforme.

Florence
appui commercial logisitique (France)
Banque, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

retour d'expérience

3,0 il y a 4 ans

Avantages :

qualité de l'accompagnement lors du besoin de dépannage

Inconvénients :

pas forcément simple à intégrer dans notre fonctionnement

VERONIQUE
Assistante Direction (France)
Produits chimiques, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Nufarm

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : As far as the staff is concerned - no significative negative return - Sometimes, some complaints that the door would not open as they would have made their booking properly - but globally on 9 months of using - no negative come back.

Avantages :

easy to implement on the staff's mobile phone - easy to use -

Inconvénients :

To get access to one support locally - Support in French Language

Réponse de l'équipe de Izix

il y a 4 ans

Thank you for your review. All our levels of support (Helpcenter, Customer Success, Support) as well as our interfaces are available in French, Dutch and English. Please do not hesitate to get back to your customer success manager if you have any question.

Arthur
Consultant (Belgique)
Recrutement, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Review Avertim Sept2020

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Good

Avantages :

Ease of utilization (for admin and users)

Inconvénients :

Some of the parkings are not fully equipped (software doesn't know when people go out of the parking) and thus we don't know how many parking spots are free. I contacted a company cleverciti that provides additional services for parkings... Something is missing at BePark

Réponse de l'équipe de Izix

il y a 4 ans

Thank your for the review. Like any other software, we indeed rely on integration with infrastructure (barriers, Sensors, ANPR etc) to be able to collect a maximum of data. The more infrastructure, the more data. But not every parking owner has the means or desire to invest so much in hardware. For that reason, our solution is built to provide the flexibility and enable you to manage your users in the best way possible without expensive hardware investment. But if there is already local hardware or if there is a will to invest, we are more than happy to reflect the collected information in our systems and act upon it.

Angela
HR Manager (Belgique)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Review

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

quick and easy to install for new joiners

Inconvénients :

not free and no spontaneous monthly report

Réponse de l'équipe de Izix

il y a 4 ans

Thank you for your review! Reports are indeed very important to provide admins with clarity and material in order to make better decisions. Providing reporting in the interface via dashboards is the aim for 2020 still ! Looking forward to your feedback then.

Annelies
Lead Administrator (Bulgarie)
Ressources humaines, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

BePark software

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Als er een mail met een probleem wordt verstuurd, krijg ik dezelfde dag hier reactie op. Dit is een geweldige service!

Avantages :

De integratie bij de collega's om de app de gebruiken was heel gemakkelijk en ging zeer vlot.

Inconvénients :

Het is jammer dat de app nog niet alle functies heeft die soms nodig zijn, zonder naar de website te gaan. Het zou fijn zijn als in 1 app, (bijna) alles mogelijk zou zijn

Réponse de l'équipe de Izix

il y a 4 ans

Thank you for your review and nice feedback. You are 100% right, everything should be in the app and it's absolutely the aim to let users do everything on the go. You probably have seen that the app is updated regularly, each time with a set of new features or improvements. We will keep going in that direction !

MICHEL
Business Developer (Belgique)
Urbanisme et architecture, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Easy use

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Easy to use, simple, clear information Currently, I mainly use it to program new users. I have not yet had the opportunity to explore all the possibilities. Our request being very basic for the moment

Inconvénients :

Nothing As mentioned above, we have not yet had the opportunity to use all the features, but a priori everything seems clear

Réponse de l'équipe de Izix

il y a 4 ans

Thank you !

Natalya
Office Manager (R.-U.)
Immobilier, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

BePark for business

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : My experience is positive

Avantages :

The platform is easy to use, really user friendly made. I have had a very good help at the beginning and explanations/learning received from BePark employee

Inconvénients :

any difficultes till today, everything works properly

Réponse de l'équipe de Izix

il y a 4 ans

Thank you for your great feedback ! Looking forward to providing even more service in the future.

Stéphanie
Office Manager (Luxembourg)
Services juridiques, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

BePark Parking Management review

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Easy to use and allows good management of car parking places

Inconvénients :

No negative opinion so far