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à choisir le meilleur logiciel

Description de Recurly

Recurly est une plateforme de facturation et de gestion des inscriptions tout-en-un qui élimine les complexités liées à la facturation récurrente pour les entreprises de moyenne à grande envergure. Grâce à la prise en charge de plusieurs passerelles, au routage de passerelle unique et aux nouvelles tentatives intelligentes, Recurly protège les revenus que vous avez déjà engrangés. La prise en charge de plusieurs modèles de facturation façonne la tarification en fonction de vos besoins, tandis que l'assistance en matière d'impôts internationaux et les flux de travail de facturation automatisés augmentent votre efficacité afin de collecter vos revenus plus rapidement et de simplifier la reconnaissance des revenus.

Qui utilise Recurly?

Recurly, Inc. fournit un système professionnel de gestion de la facturation récurrente à des milliers d'entreprises SaaS, web 2.0, mobiles, de contenu et de publications basées sur les abonnements, partout dans le monde.

Recurly Logiciel - 1
Recurly Logiciel - 2
Recurly Logiciel - 3
Recurly Logiciel - 4
Recurly Logiciel - 5

Recurly ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire Afficher plus d'informations

Recurly

Recurly

4,6 (60)
0,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
81
49
4,4 (60)
4,4 (60)
4,7 (60)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
35
107
4,5 (3 194)
4,4 (3 194)
4,2 (3 194)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Recurly Afficher plus d'informations

Stripe
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Traitement des cartes de crédit et de débit
Afficher plus d'informations Traitement des paiements
Chargebee
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation récurrente et des abonnements
Sécurité des données
Afficher plus d'informations Traitement des paiements
Zuora
Fonctionnalités les mieux notées
Création des factures
Historique des factures
Afficher plus d'informations Portail de facturation
Maxio
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Facturation
Afficher plus d'informations Facturation récurrente et des abonnements
GESTAN
Fonctionnalités les mieux notées
Afficher plus d'informations Grand livre général
Rapprochement bancaire
Traitement des factures
OneBill
Fonctionnalités les mieux notées
Afficher plus d'informations Facturation récurrente
Gestion de l'impôt
Portail libre-service
SubscriptionFlow
Fonctionnalités les mieux notées
Afficher plus d'informations Paiements en ligne
Rapports et analyses
Traitement des paiements
Stax Bill
Fonctionnalités les mieux notées
Afficher plus d'informations Création des factures
Facturation
Traitement des paiements
Nitrobox
Fonctionnalités les mieux notées
Afficher plus d'informations Facturation
Factures personnalisables
Third-Party Integrations

Avis sur Recurly

Note moyenne

Note globale
4,6
Simplicité d’utilisation
4,4
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
68%
4
28%
1
3%
Jack
Jack
VP, Customer Success (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis Afficher plus d'informations

Incredible Support

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We've used Recurly to power our billing for over 5 years now and it's fully integrated into our systems and processes. We're big fans of the ease of use and bigger fans of the phenomenal support.

Avantages :

While the features and ease of use are great, I'm most impressed with their customer service and ability to answer each question my team or I have quickly and thoroughly.

Inconvénients :

No major cons I can think of. We're trying to integrate GoCardless and it's been a little clunky, but I don't think that's at the fault of Recurly.

Réponse de l'équipe de Recurly

il y a 2 ans

We appreciate you've taken the time to share your experience with Recurly - and thrilled that customer services has been helpful. We love celebrating with our customers. If there's something we can do to improve your experience, please let us know.

Mark
Customer Service Manager (É.-U.)
Produits alimentaires, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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Alternatives envisagées :

A must for emerging subscription-based business model

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Recurly is packed with features. It's not the cheapest one in the market but it fulfills our need. There are some features we wish would be an add-on which will save us some dollars because we don't use it. The customer support is important to us and they are responsive and knowledgeable. There is a little learning curve when rolling this out to new hires.

Avantages :

Besides integrating well with our existing tools. We are fond of Recurly because we can accommodate a wider reach of customers beyond month-to-month plans. The subscriptions can be customized the way we like it (think annual plans, prepaid plans, every other month, every three month-type of billing.) The invoicing feature allows our sales team to close deals without asking for upfront credit card information. Once accounts have been set up, we can always provide a specific link so customers can pay by themselves reducing the amount of people seeing their cards thus building trust.

Inconvénients :

When processing a refund, it generates another invoice with a different invoice number. I think it would be better if the actual invoice will be updated to say "fully refunded/partially refunded" instead of creating another one. For security reasons, the software times out over a period of inactivity. When 2-step verification is enabled, it will always ask for it when you re-login...just a minor annoyance.

Réponse de l'équipe de Recurly

il y a 2 ans

We appreciate you've taken the time to share your experience with Recurly. We work with customers worldwide, enabling the full subscriber lifecycle. We especially love celebrating with our customers as they grow. Congratulations. If there's something we can do to improve your experience, beyond what you've listed above, please let us know!

Poohan
CFO (Nouvelle-Zélande)
Automobile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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Disappointing customer support

1,0 il y a 5 ans

Avantages :

decent interface. good integration functionality although this breaks every so often.

Inconvénients :

Customer service was disappointing at best. Charged us thousands of dollars for collecting on a single bill. We flagged this to them multiple times but got passed around 5 different customer support people and eventually told us that they wouldn't entertain our request. We have been a customer of theirs for over three years and its so disappointing to feel ripped off this way.

Réponse de l'équipe de Recurly

il y a 2 ans

We appreciate you've taken the time to express your concern. It appears we've fallen short. This isn't acceptable to us. Recurly provides a subscription management platform for 2200+ businesses, and we welcome every opportunity to improve. Please reach out to [email protected] should you still need assistance.

Carla
IT Manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
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Recurly Is Effective and Accurate to use

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : The experience I have with Recurly is incredible.

Avantages :

Recurly is the most reliable solution for managing our recurring bills. The reliability of Recurly makes it a top solution.

Inconvénients :

I am impressed by the powerful features of Recurly. Recurly is flawless.

Edgardo
Operations Manager (É.-U.)
Services aux consommateurs, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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Recurly Covers all your billing needs

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Recurly has the best subscription billing service that I have worked with (I have used several). Their costs are fair and as mentioned previously, the freedom I have to set up everything the way I want to based on my needs is the reason why we will continue to use this service.

Avantages :

What I like the most about Recurly is the versatility, I have many options to send customized discounts, codes, create plans, edit renewals dates, process manual payments, send invoices, set up alerts, customize invoices and provide credits.

Inconvénients :

If I can say anything that I don't like is that sometimes a pop-up comes up for support and gets in the way of me working when I'm not looking to contact support. I understand the platform is just letting me know I can contact support for any issues and how but for experience users that know how to do this already, it can just be a little annoying.

Réponse de l'équipe de Recurly

il y a 2 ans

Thank you! We appreciate you've taken the time to share your experience with Recurly. If there's something we can do to improve your experience, beyond the pop-up notifications, please let us know.