Canada Produit local

Description de Jobber

Renforcez l'image de votre entreprise grâce au logiciel de service à domicile Jobber. Jobber aide des milliers d'entreprises à améliorer et à faire croître leur activité. Générez des devis, planifiez et facturez des missions où que vous vous trouviez ; optimisez les itinéraires et effectuez le suivi et la répartition des équipes ; envoyez des alertes et communiquez avec les clients ; synchronisez automatiquement toutes vos actions avec votre logiciel de comptabilité grâce à cette solution tout-en-un. Vous recevrez vos paiements plus vite et aurez l'air plus professionnel que jamais. De plus, l'assistance gratuite de Jobber est disponible pour vous aider à chaque étape.

Qui utilise Jobber?

Jobber est idéal pour les entreprises de services à domicile déjà établis ainsi qu'en pleine croissance qui ont besoin d'une meilleure organisation, d'un accès mobile et d'un processus de planification et de facturation plus efficace.

Où peut se déployer Jobber?

Cloud, SaaS, web, Mac (ordinateur), Windows (ordinateur), Linux (ordinateur), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos du vendeur

  • Jobber Software
  • Situé à Edmonton, Canada
  • Fondé en 2010
  • Support téléphonique
  • Chat/Clavardage

Pays disponibles

Australie, Canada, Irlande, Nouvelle-Zélande, Royaume-Uni et 1 autres

Langues

anglais

Jobber - Prix

À partir de :

35,00 $ US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

Jobber n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Jobber est disponible à partir de 35,00 $ US/mois.

Tarification et forfaits obtenez un essai gratuit

À propos du vendeur

  • Jobber Software
  • Situé à Edmonton, Canada
  • Fondé en 2010
  • Support téléphonique
  • Chat/Clavardage

Pays disponibles

Australie, Canada, Irlande, Nouvelle-Zélande, Royaume-Uni et 1 autres

Langues

anglais

Jobber en vidéos et en images

Jobber Logiciel - 1
Jobber Logiciel - 2
Jobber Logiciel - 3
Jobber Logiciel - 4
Jobber Logiciel - 5
En voir 6 de plus
Vidéo de Jobber
Jobber Logiciel - 1
Jobber Logiciel - 2
Jobber Logiciel - 3
Jobber Logiciel - 4
Jobber Logiciel - 5

Fonctionnalités - Jobber

  • Accès mobile
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Application mobile
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Base de données de sous-traitants
  • Base de données des coûts
  • Bibliothèque de commentaires
  • Budgétisation et prévision
  • CRM
  • Cartes géographiques
  • Champs personnalisables
  • Comptabilité
  • Confirmation et rappels
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Coût des tâches
  • Création de bons de travail
  • Devis
  • Devis automatisé
  • Emplacements multiples
  • Enquêtes et feedback
  • Estimation
  • Estimation des coûts
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • GPS
  • Gestion client
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la flotte
  • Gestion de la paie
  • Gestion de la sécurité
  • Gestion de projets
  • Gestion des affectations
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des courriels
  • Gestion des documents
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des factures
  • Gestion des feuilles de temps
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des inspections
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des offres
  • Gestion des ordres de changement
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des prix
  • Gestion des remises
  • Gestion des sous-traitants
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Géolocalisation
  • Historique des clients
  • Historique des services
  • Importation et exportation de données
  • Inspections de résidences
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie
  • Messagerie SMS
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Optimisation des itinéraires
  • Paiements en ligne
  • Paiements électroniques
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des installations
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des tâches
  • Planification du personnel
  • Planification en temps réel
  • Pointage
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Pour arboristes
  • Pour architecture, ingénierie et construction
  • Pour entreprises de CVC
  • Pour entreprises de dératisation
  • Pour l'entretien des pelouses
  • Pour le secteur de la plomberie
  • Pour les serruriers
  • Pour services de nettoyage
  • Pour sous-traitants en commerce/électr. industrielle
  • Prise de clichés
  • Rappels
  • Rapports d'historique
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Rendez-vous récurrents
  • Routage
  • Réservation en ligne
  • Saisie de signature mobile
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'infestation
  • Suivi des activités
  • Suivi des clients
  • Suivi des interactions
  • Suivi des projets
  • Suivi des statuts
  • Suivi des équipements
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps en ligne
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Surveillance en temps réel
  • Synchronisation du calendrier
  • Synthèse de rapport
  • Tableau de bord d'activités
  • Tarification et calculs des coûts
  • Traitement des paiements

Alternatives à Jobber

Tradify est un logiciel de gestion des tâches conçu pour les entreprises spécialisées dans le commerce et la prestation de services. Devis, calendrier, suivi et facturation à distance. En savoir plus sur Tradify
Le logiciel de gestion de services le plus rapide, le plus facile et le plus rentable du marché, conçu pour tout automatiser, du premier contact client jusqu'au paiement.
ServiceTitan est un logiciel métier qui transforme la façon dont les entreprises de services d'interventions pour particuliers et professionnels réalisent leurs activités. En savoir plus sur ServiceTitan
Un logiciel qui synchronise les téléphones portables, les tablettes et les ordinateurs pour permettre aux entreprises de plomberie de gérer efficacement leur personnel, leurs registres et leurs clients. En savoir plus sur RazorSync
Pour les sous-traitants commerciaux et les rénovateurs de résidences qui cherchent à gérer une entreprise plus productive. Une solution tout-en-un avec des informations en temps réel.
Solution mobile qui fournit la distribution, la facturation, le suivi de client, le suivi de technicien, la facturation et la comptabilité robustes.
QuickBooks est un logiciel de gestion d'affaire de bout en bout qui peut évoluer avec votre entreprise.
WorkWave Service est une solution logicielle mobile de gestion des interventions de bout en bout, basée sur le cloud et facile à utiliser. En savoir plus sur WorkWave Service
Sales force automation solution that helps businesses monitor stock statements, schedule official tours, and manage CRM activities.

Avis sur Jobber

Note moyenne

Note globale
4,5
Simplicité d’utilisation
4,5
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
67%
4
26%
3
3%
2
1%
1
3%
Andy W.
Andy W.
Owner (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Eau/gaz/électricité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Jobber is the BEST

5 il y a 3 ans

Commentaires : I first started using jobber almost 5 years ago when I decided to test out the free trial. Since that day, I have continued using the software and have grown my business over 400%. I think one of my favourite parts about jobber is the level of exceptional customer service; not only online but also in person. Additionally, my work flow for my business has improved a vast amount over the years. Invoicing: What used to take me hours, is now a simple 30 minute task. Quoting: What used to be done on a scrap piece of paper, is now done on my iPhone. Scheduling: What used to be done on excel, is now organized through the online calendar which can be accessed anywhere, anytime. Overall, I would recommend jobber to anyone running a service based business, and would be happy to answer any further questions.

Avantages :

-The jobber platform is very easy to use and can be learned quickly. -Batch invoice creation is extremely helpful. -Jobber makes quoting, booking and scheduling jobs a breeze! -Having a client hub is a real crowd pleaser.

Inconvénients :

Jobber is overall a 5/5 software system that has been the best thing for helping my business grow. Over the almost 5 years of using Jobber, the only thing I would like to remind people is that once you delete something, there is no way to get it back. I accidentally deleted an invoice once, and it was gone for good. This was my mistake, so as long as you're more cautious than I was that day, you'll be good.

Réponse de l'équipe de Jobber Software

il y a 3 ans

Andy! Thanks so much for this thorough feedback. We're so proud to work with your team and are so glad to hear we've been able to help make improvements across your processes. Unfortunately we can't always recover deleted items, but sometimes we can, so always feel free to reach out to our Success Team in the event we can recover something just in case. Thanks again for taking the time to leave a review :)

Marcus W.
Owner (É.-U.)
Services environnementaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Good Software.....Greedy Management

4 il y a 7 mois

Avantages :

I love how easy it was to set everything up and get started with this software. The calendar is great as well as many other features.

Inconvénients :

I HATE that I cannot charge our clients the credit card processing fee automatically. It is very time consuming to have to tell every single person to call or email the office if they want the 3% convenience fee added to their invoice and update their payment settings. This was supposed to make collecting money easy - not so time consuming and such a headache. I also HATE that management is so greedy that they would only allow pictures on line items in the most expensive plan offered. I was unaware that Jobber had a "bug" at the time I started using this and months later, half way through a quote, I suddenly discover I am no longer allowed to add pictures to line items without upgrading to the most expensive plan for an extra $100 a month. We only have 5 users and will never be interested in the additional features with the grow plan. It feels very wrong that Jobber would only give this option for $200 a month when numerous other softwares offer pictures for under $100 a month.

Réponse de l'équipe de Jobber Software

il y a 7 mois

Hi Marcus, thank you for taking the time to share your feedback. It's wonderful that you're finding Jobber easy to use in running your day-to-day operations, and that you're enjoying the scheduling features. We are always eager to learn about how we can improve, and we are very sorry to hear about your negative experience. Our team would love the opportunity to directly discuss your product feedback, and better understand how these features would positively impact your business. Our support team is available from 8am-5pm MT, M-F at your convenience by phone (1-888-721-1115) or email ([email protected]). We would be happy to address your concerns about your subscription and feature changes.

Chris S.
Chris S.
President (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Eau/gaz/électricité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Perfect for lawn care

5 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : I run a 2 truck lawn care business with Jobber and we pack our days very full of work. I can build weekly/biweekly or one time visits easily, edit them on the fly and ensure everything is captured on the invoices. The payment portal for customers, the consistent branding across quotes, invoices and receipts and the payment options make my company seem like a much larger and more established business. The process is so slick that I am saving hours and hours of tedious work every week.

Avantages :

Job scheduling for the whole season is easy, and with automated invoice reminders and batch invoicing, I can get the admin side of the job done quickly and accurately so I can focus on other parts of the business.

Inconvénients :

I don't have much to complain about - everything works for me.

Réponse de l'équipe de Jobber Software

il y a 2 mois

Hey Chris! Thank you so much for your fantastic review. Our goal is to help business owners like you be successful by saving time and making running your business easier, so it's awesome to hear that Jobber is helping you save hours of work every week - it's music to our ears! If you haven't already, you can check out our awesome referral program! If you'd like more information, feel free to give our team a call at 1-888-721-1115. We'd love to hear from you!

Matthew M.
Owner (É.-U.)
Construction, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Bad jobber

1 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Not but problems

Avantages :

It was a crm looks good and sounds good

Inconvénients :

To many issues scheduling is bad, they lie to get you setup. Any evidence for disputes jobber will fail.

Réponse de l'équipe de Jobber Software

il y a 2 mois

Hi there Matthew, thanks for reaching out to share your feedback. We're sorry to hear that you found some issues with setting up Jobber and using the scheduling tool. Our development team is always eager to hear how we can improve, so I will be sure to share your feedback with them. Our team has been in contact with you regarding your account, and we take these situations very seriously. If you would like more clarification or have any additional feedback that you would like to share, our team is available by phone at 1-888-721-1115 ext. 2 or via email at [email protected]

Sharonda S.
Owner (É.-U.)
Services aux consommateurs, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Look no further! Jobber is the winner!

5 il y a 2 mois

Avantages :

Jobber was seamless to set up and start using immediately. The customer support is superb. Well worth the cost if you need to easily manage your customer's work orders. Love the mapping feature of the daily schedule. Also appreciate being able to customize many of the features to fit our needs!

Inconvénients :

When a customer fills out a job request, the information doesn't automatically generate into the work order.

Alternatives envisagées : Housecall Pro

Pourquoi choisir Jobber : Overall better system...like the integrations...less cost... better customization capabilities

Pourquoi passer à Jobber : Unable to customize work orders

Réponse de l'équipe de Jobber Software

il y a 2 mois

Hi Sharonda, Thank you so much for your lovely, detailed review! If you'd like to chat about Requests or if we can clarify anything related to your account feel free to get in touch at 1-888-721-1115 Option 2. Have a great week!