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Description de Procurify

Procurify est la plateforme de gestion des achats et des dépenses idéale pour les organisations qui souhaitent rendre leurs dépenses simples et intelligentes. Bénéficiant de la confiance des équipes d'achats, d'approvisionnement et de finances, son interface intuitive permet aux utilisateurs de suivre, contrôler et analyser les dépenses de manière proactive. Les données en temps réel et les flux de travail rationalisés fournissent un aperçu des dépenses, stimulent l'efficacité et permettent de réaliser des économies pour favoriser la croissance. Procurify gère plus de 20 milliards de dollars de dépenses et s'intègre à de nombreux systèmes ERP (Enterprise Resource Planning), notamment NetSuite et QuickBooks.

Qui utilise Procurify?

Les moyennes et grandes entreprises de tous les secteurs, qui génèrent entre 10 et 1 000 bons de commande par mois et qui recherchent une meilleure visibilité des dépenses en temps réel et des contrôles de dépenses plus flexibles.

Où peut se déployer Procurify?

Cloud, SaaS, web, Mac (ordinateur), Windows (ordinateur), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos du vendeur

  • Procurify
  • Situé à Vancouver, Canada
  • Fondé en 2011
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat/Clavardage

Pays disponibles

Anguilla, Antigua-et-Barbuda, Aruba, Australie, Bahamas et 32 autres

Langues

anglais

Procurify - Prix

À partir de :

Non fourni par l'éditeur
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

Procurify n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

Tarification et forfaits

À propos du vendeur

  • Procurify
  • Situé à Vancouver, Canada
  • Fondé en 2011
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat/Clavardage

Pays disponibles

Anguilla, Antigua-et-Barbuda, Aruba, Australie, Bahamas et 32 autres

Langues

anglais

Procurify en vidéos et en images

Procurify Logiciel - 1
Procurify Logiciel - 2
Procurify Logiciel - 3
Procurify Logiciel - 4
Procurify Logiciel - 5
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Vidéo de Procurify
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Fonctionnalités - Procurify

  • Accès mobile
  • Alerte de paiement en double
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des dépenses
  • Analyse financière
  • Budgétisation et prévision
  • Cartes bancaires d'entreprise
  • Catalogage/catégorisation
  • Comptabilité
  • Contrôle des dépenses
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Devis
  • Extraction de données
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la trésorerie
  • Gestion de projets
  • Gestion des achats
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des demandes
  • Gestion des données des fournisseurs
  • Gestion des dépenses
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stocks
  • Gestion du sourcing
  • Gestion financière
  • Historique des transactions
  • Intégrations de tiers
  • Mesure des performances
  • Outils de collaboration
  • Paiement des fournisseurs
  • Rapports d'achats
  • Rapports et analyses
  • Rapprochement des bons de commande
  • Suivi des commandes
  • Suivi des frais
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Traitement des factures
  • Téléchargement de reçu mobile
  • Workflow d'approbation

Alternatives à Procurify

Le portefeuille de produits d'Accrualify permet d'automatiser tous les processus courants, de la création des bons de commande jusqu'aux paiements.
Le logiciel de comptabilité et la solution de gestion financière n° 1. Conçu pour la finance, par la finance. En savoir plus sur Sage Intacct
Logiciel de gestion des dépenses avec tous les outils de gain de temps nécessaires pour faire croître votre entreprise et mettre en place un processus d'approvisionnement efficace. En savoir plus sur Precoro
Plus de 360 avis (4,7/5 étoiles). De nombreuses fonctionnalités, en toute simplicité. Logiciel de gestion des achats très apprécié. En savoir plus sur ProcurementExpress.com
Ensemble Open Source d'applications commerciales intégrées pour CRM (gestion des relations client), points de vente, sites web, e-commerces, vente, comptabilité, entrepôt, RH, projet et marketing. En savoir plus sur Odoo
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
Solution de gestion des dépenses pour les équipes connectées. Gérez vos budgets, achats, cartes de paiement et factures en un seul endroit.
Raptech SaaS ERP is the business management platform for organizations to automate business processes and get real-time analytics.
The TYASuite Cloud ERP Solution is a plug & play platform within integrated modules to help you manage,monitor&execute your business.

Avis sur Procurify

Note moyenne

Note globale
4,5 (137)
Simplicité d’utilisation
4,5 (137)
Service client
4,4 (137)
Fonctionnalités
4,2 (137)
Rapport qualité-prix
4,4 (137)

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
34%
3
8%
Ryan T.
Ryan T.
Accountant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Procurify has been an overall pleasant experience.

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : It saves time for the Finance Department and meets the burden of Internal Controls for the Board of Directors.

Avantages :

The notifications are great to have on the mobile app and on our Slack software for approvers. The approval process for request orders helps our Finance team with Internal Control. The purchase orders are ascetically pleasing and easy to understand.

Inconvénients :

The request orders are difficult and counter-intuitive to fill out. There should be a much easier way to have users put in a request order. There should be more customization with roles in Settings. Most of my users only need access to request orders. They have no need for an Expense request or Travel Request.

Réponse de l'équipe de Procurify

il y a 4 ans

Thank you for the review and feedback Ryan. We're happy you and your team have had a good experience using the system. Thank you for your feedback about making requesting easier as we always try to make the system better for users. We'll reach out to understand how this could be a better process for you.

Maddie T.
Maddie T.
System Administrator (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

It offers a straightforward design, and I can see reports promptly

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : As time passes, it becomes less of a hassle for me to use this. Virtual knowledge has made my life easier and more organized. As a result of our feedback, Procurify was able to make a few changes that improved our experience with their platform.

Avantages :

Reordering a product and setting it up to be a recurrent order is convenient for me. The requester, the item's name, and other identifiers make it simple to follow the progress of an order. A prior order can be found in a variety of ways. It's great that we were able to implement some adjustments that improved our output.

Inconvénients :

In my opinion, it would be fantastic if Procurify could add a back-editing tool. The current process of having to replicate and edit data if you make a mistake is time consuming.

Réponse de l'équipe de Procurify

il y a 2 semaines

Thank you so much for your review Maddie! I'm looking for some Procurify Customers willing to do a short video review in exchange for a gift card. Let me know if you're interested! -Matt

Luke S.
Project Manager (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Nice interface, good product

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : We use this product as a distributor, not for internal purchasing which is what the product is designed for. It is somewhat difficult to enter clients and multiple jobs to incur costs against. We've found ways to make it work through working with Procurify support, but it isn't what it is meant to be used for.

Avantages :

Great interface, decent iPhone app, does simply order tracking and PO creation and change log management

Inconvénients :

Reports are not usable or useful. Searching through PO and order data is not present. Filtering is mediocre, and using as a means to purchase construction project goods and services is very difficult.

Vickie B.
Purchaser (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

My Current Perspective of Procurify

4,0 il y a 8 mois

Commentaires : I have been using this for about three years now and it is getting easier as time passes. I have not used any other software like this so there is nothing to compare it to but I do like that it is user friendly.

Avantages :

I like being able to easily reorder an item as well as assign it as a recurring order. Also, it is easy to track an item order based on the requester, items name, etc. It gives several ways to find a previous order.

Inconvénients :

I would like to not have the same item listed in the history when it is ordered. It would be easier to adjust the info once it is located. Having the same item listed multiple times in the history does not seem beneficial from my point of view and it takes longer to use the version needed for that item.

Réponse de l'équipe de Procurify

il y a 8 mois

Hi Vickie, thanks so much for taking the time to leave us such a positive review! Feedback like this goes a long way, we're really grateful. We're happy to hear that you are finding the platform easy to use. The Procurify team is excited to continue working with you and your organization. The Procurify Team

Eric J.
Teacher (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Flexibility

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : Procurify is the second system that I have used, and I feel that it was an improvement for us to switch to this system. After our first year of use, I like that we were able to make some changes that helped our productivity. I hope that after this year, we will understand even better what can help us, and they will be able to make more changes.

Avantages :

The first year we switched to Procurify, it wasn't easy because it seemed so different from the system I was used to. But it did not take me long to get up to speed with Procurify. I have come to enjoy the layout and ease of having virtual information at my fingertips. We noticed some items that would be beneficial for us to have easier access, and Procurify was able to make the changing which made it more enjoyable to use their system.

Inconvénients :

I would like to see the student's balance be present at the end of each page. Sometimes, when working with families, I have to go back to where that posted information is to make sure the student has the funds in their account to do what is desired.

Réponse de l'équipe de Procurify

il y a 8 mois

Hi Eric, thank you so much for taking the time to leave us such a positive review! We're happy to hear that your experience with our onboarding process was relatively simple. Thank you for your suggestion, I have forwarded it over to our product team for review. The Procurify team is excited to continue working with you and your organization. -The Procurify Team