17 ans à aider les entreprises canadiennes
à choisir le meilleur logiciel

Description de Reply

Reply est une plateforme d'engagement des ventes multicanale qui automatise l'envoi d'e-mails personnalisés, les appels et les tâches pour permettre au service commercial de se concentrer sur ce qui compte vraiment : conclure des ventes.

Reply aide les équipes de vente à orchestrer une combinaison de points de contact automatisés et manuels sur plusieurs canaux et à créer des parcours de vente personnalisés en fonction de leurs stratégies de vente.

Qui utilise Reply?

Reply est développé pour les services de vente qui reçoivent ou passent des appels et les spécialistes du recrutement qui ont besoin de contacter de nombreux prospects et qui veulent gagner du temps tout en augmentant leur taux de réponse afin d'augmenter les ventes.

Reply Logiciel - 1
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Reply Logiciel - 5

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Reply

Reply

4,6 (96)
49,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
57
10
4,5 (96)
4,4 (96)
4,6 (96)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
60,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
78
1
4,1 (729)
4,0 (729)
3,8 (729)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Reply

SendGrid
Fonctionnalités les mieux notées
API
Gestion des campagnes par courriel
Simple Mail Transfer Protocol (SMTP)
Outreach
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Gestion des tâches
Pour organisations et équipes commerciales
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Données en temps réel
Gestion de l'assistance téléphonique
Logiciels CRM (gestion de la relation client)
MillionVerifier
Fonctionnalités les mieux notées
Détection des courriels temporaires
Vérification de domaine
Vérification de la syntaxe
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes par courriel
Gestion des courriels
Marketing par courriel
Lusha
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Importation et exportation de données
Saisie de leads
Commence
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Système de calendrier et de rappel
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Base de données de contacts
Logiciels CRM (gestion de la relation client)
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Gestion des clients

Avis sur Reply

Note moyenne

Note globale
4,6
Simplicité d’utilisation
4,5
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
74%
4
17%
3
4%
2
3%
1
2%
Austin
Austin
Marketing Coordinator (Ukraine)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Best tool for sending cold emails and improve conversion rates

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Insane open-rates, insane response-rates. It turned email outreach into a valid leadgen channel, which I didn't expect.

Avantages :

Every email you send is personalized. Every campaign you create has analytics data you can use to improve the campaign. Emails are sent automatically and camapigns don't require any manual actions up until you get a reply.

Inconvénients :

Nothing major. Connecting to some 3rd pary mail servers is more complicated than it should be, but it's not an issue.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Reply is a great tool with a host of features

4,0 il y a 7 ans

Avantages :

The best thing about Reply is how many features it has. From A/B testing emails to swapping between plain text or linked opt-outs, it has pretty much everything you could ask for. A few of the top features: -Delivery based on prospect's time zone -A/B testing -Advanced statistics and reporting -Email throttling limits (i.e., sending amounts and time between each email being sent) -Super fast responses from the support team

Inconvénients :

Reply can be difficult to get started with. Especially when compared with other sending softwares, the number of features can be overwhelming. I would recommend Reply for anyone who really wants to dive into the world of email marketing, but for newcomers, I would suggest other options.

Matt
Director (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Version d’essai gratuite
Source de l'avis

A lot of potential, but not quite there yet.

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : I was wowed by their website and sincerely impressed with their product, but for a tool that's used daily and needs to integrate with Salesforce, there appears to be a ways to go before being considered a legitimate contender in the space. For smaller teams with little to no existing systems that require integrations, this would be a great fit and could really help get things off the ground in a lean and efficient manner.

Avantages :

The plethora of capabilities, features & benefits and low cost. By offering basically unlimited email addresses in tandem with CRM and outreach automation, this is a steal for organizations looking for an all-in-one solution.

Inconvénients :

Integration w/ Salesforce. Specifically, the contact to account relationship was not working adequately, which is critical for us; contact records from Reply were being imported into Salesforce with the Account missing and thus created a bunch of company-less prospects. There probably could have been a way to configure it properly, but the time required outlasted our trial period.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Politique publique
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Game changer for outbound marketing

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

TL,DR = 10/10 Huge time saver Good safeguards in place - the system does a good job at preventing you from having a contact be in multiple campaigns, excludes invalid emails (see below), etc Awesome customer success team Value added integrations - the built-in email validation add-on function has saved us a ton of time (note small extra cost at a competitive rate to other validation solutions). Reply integrates well with our CRM too Flexible to add/delete different email addresses Roadmap: Product has improved in year we've been using it (example: Outbox report on schedule/# of emails being sent in future)

Inconvénients :

Very little dislikes at all. Maybe some small tweak to the UX or some reports I only look at infrequently....but definitely nothing material.

Taras
Sales and Marketing Director (Ukraine)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Cool stuff for cold email outreach

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

Easy and intuitive design; No worries about getting to spam lists; It's not ESP - it's just a tool that automates your sales process Great support

Inconvénients :

For early stages price pretty high. But it`s shouldn't be Reply`s problem ) Sometimes there are prospects in my list with passing variables. Reply stops such campaigns. I wish it stops only those incomplete leads. Because it's not an issue to search them in the whole pack without any filter