15 ans à aider les entreprises canadiennes
à choisir le meilleur logiciel

Description de Manager SE

Manager SE vous aide à gérer tous les aspects de votre boutique, de bout en bout, de manière plus efficace. Cette solution complète de gestion d'atelier offre une approche intégrée de la productivité des ateliers automobiles pour vous aider à augmenter le nombre de véhicules et les revenus par commande de réparation, à améliorer les communications au sein de la boutique, à créer une image plus professionnelle et à augmenter la rentabilité. Évaluez et gérez votre entreprise avec plus de 200 rapports intégrés.

Qui utilise Manager SE?

Les produits d'estimation et de réparation mécanique Mitchell 1 sont utilisés par une majorité des installations de réparation américaines et de nombreuses entreprises de pièces de rechange automobiles.

Manager SE Logiciel - 1
Manager SE Logiciel - 2
Manager SE Logiciel - 3

Manager SE ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Manager SE

Manager SE

4,0 (47)
129,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
18
Intégrations introuvables
3,8 (47)
3,4 (47)
3,5 (47)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
199,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
36
5
4,7 (241)
4,6 (241)
4,8 (241)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Manager SE

Shopmonkey
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Facturation
Gestion des ordres de travail
AutoLeap
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Facturation
Gestion des ordres de travail
Shopware
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Panier d'achat
Sécurité des données
QuickBooks Online Advanced
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Gestion des tâches
Plan comptable
ALLDATA
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Recherche par NIV
Taux de travail
MotoCMS
Fonctionnalités les mieux notées
Correction en temps réel
Importation et exportation de données
Pages de renvoi et formulaires web
Identifix
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Pour les concessionnaires automobiles
Service clientèle
ARI
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Facturation
Gestion des ordres de travail
Shop-Ware
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Gestion des ordres de travail
Historique des services

Avis sur Manager SE

Note moyenne

Note globale
4,0
Simplicité d’utilisation
3,8
Service client
3,5
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
3,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
40%
4
30%
3
19%
2
9%
1
2%
Kevin
Kevin
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

EXCELLENT PRODUCT, GREAT CUSTOMER SERVICE

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

I'VE BEEN USING THIS SOFTWARE FOR 17 YEARS AND WOULD NOT USE ANOTHER PROGRAM TO MANAGE MY AUTO REPAIR BUSINESS. THE CUSTOMER SERVICE IS GREAT, I'VE NEVER HAD AN ISSUE THAT 1 PHONE CALL DID NOT RESOLVE. YOU WILL NOT BE DISAPPOINTED.

Inconvénients :

SOME OF THE REPAIR PROCEDURES ARE A LITTLE VAGUE, BUT A GOOD TECHNICIAN CAN ALWAYS FILL IN THE GAPS ON THE REPAIR.

Jason
manager (É.-U.)
Automobile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

mitchelle manager the best choice for the middle ground

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : postive. its vendor integration makes parts sourcing and ordering effortless

Avantages :

fairly easy to use and navigate, diagnostics is pretty good. middle ground between alldata and identifix

Inconvénients :

when compared to its main competetors it is a middle ground solution the best of both worlds i guess.

Réponse de l'équipe de Mitchell 1

le mois dernier

Thank you for sharing your feedback and experience with Mitchell 1's ManagerSE shop management system. We appreciate your positive comments about its ease of use and navigation, as well as the effectiveness of its diagnostics. It's great to hear that you find it to be the perfect middle ground your shop needs! Many others also find our vendor integration for parts sourcing and ordering to be a favorite feature, making the process effortless for you. Thank you for choosing ManagerSE and for providing insights into why you switched from other management software. If there's anything else we can assist you with, please let us know. - Mitchell 1 Team In your shop, at your side

Travis
Owner (É.-U.)
Automobile, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Travis review

3,0 il y a 5 mois

Commentaires : Not the best they lock you down to having only one computer then have to pay to have on more it’s an outdated system and they are not with the times as far as some competitors I’m paying yearly what I payed in 3 months now and getting twice as much

Avantages :

Some stuff was ok but it’s an outdated over priced system

Inconvénients :

The outrageous cost compared to what we get now

Matthew
Manager (É.-U.)
Automobile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Mitchell Manager SE

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We've tried other automotive shop software companies and always come back to Mitchell. Been using them since 2013 because it works well.

Avantages :

Easy to use. There's a place for almost any kind of customer or vehicle information. Easy to customize WIP screen by user. Lots of useful reports for reporting metrics to outside CRM companies or in house marketing. EXCELLENT CUSTOMER SUPPORT! Full of features for tracking every imaginable metric. The software platform is always evolving and updating with new features. Best feature of all: Integration with the digital inspection platform Bolt On Technology.

Inconvénients :

The layout of parts and labor in "estimate" or "invoice" is very poor. For some reason, it puts parts on one side of the sheet and labor on the other instead of just presenting each job as an item. This format is confusing and hard to read. The font for the final dollar amount is so small it seems slightly deceptive. I've begged Mitchell to get with the program and offer another format. The good news is that if you have Bolt On it can generate a sensible and good looking invoice.

LOUIS
owner (É.-U.)
Automobile, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

product is decent. but the contracts are never clear and company is very money hungry

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : easy to use

Avantages :

easy to use. software is fine and very easy all though I found some other companies out there that use the same layout as Mitchell and it cost half the price. Once I get out of this 2 year contract Mitchell scammed me into I will be switching.

Inconvénients :

Price is very high shop around you find out Mitchell is over priced. Also when I got Mitchell they were running a CRM special 3 months free CRM. well I used it for 6 months and then decided I was going to cancel it. Only to find out I had to cancel with in 3 month trial. So I said ok when can I cancel it I was told 1 year. 1 year came up and now they tell me ohh no its a 2 year contract which i WAS NEVER TOLD THAT. so now when my 2 year is up I will be dropping Mitchell completely.