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Canada Produit local
AlayaCare

AlayaCare

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Description de AlayaCare

AlayaCare est une plateforme de soins de santé à domicile de bout en bout, axée sur les résultats, destinée aux agences et prestataires d'aide à domicile de taille moyenne à grande. Les fonctionnalités incluent la documentation clinique, des fonctionnalités de back-office, la surveillance des patients à distance, des portails clients et familles et une fonctionnalité dédiée pour les prestataires de soins itinérants. La solution prend en charge les services non médicaux, les thérapies, les soins infirmiers et les services d'aide à la personne pour des entreprises situées au Canada, aux États-Unis et dans le monde entier.

Qui utilise AlayaCare?

Service privé et fournisseurs de Medicaid

AlayaCare Logiciel - 1
AlayaCare Logiciel - 2
AlayaCare Logiciel - 3
AlayaCare Logiciel - 4
AlayaCare Logiciel - 5

AlayaCare ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Canada
AlayaCare

AlayaCare

3,9 (108)
Produit local
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
68
9
3,9 (108)
3,8 (108)
4,1 (108)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
7
Intégrations introuvables
4,5 (40)
4,5 (40)
4,8 (40)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à AlayaCare

CIMS
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Carecenta
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des plans de soins
Planification
Procura
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Generations Homecare System
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion de la conformité
Gestion des plans de soins
Santrax Agency Management
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
MatrixCare Home Health & Hospice
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Conforme HIPAA
Planification
Home Care Pulse | Experience Management
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'expérience client
Gestion des commentaires
Gestion des enquêtes et sondages
Savii Care
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion de la paie
Gestion des plans de soins
KanTime
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Conforme HIPAA
Signature électronique

Avis sur AlayaCare

Note moyenne

Note globale
3,9
Simplicité d’utilisation
3,9
Service client
4,1
Fonctionnalités
3,7
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
32%
4
37%
3
21%
2
5%
1
5%
Kristin
Kristin
Operations Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Alternatives envisagées :

Best Homecare Software

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Our company has increased its billing turnaround time through this system. We have also made our field staff happy by making everything real time (including ensuring that they get paid on time once paperwork is submitted).

Avantages :

The ease of use by internal and external staff is amazing. They are constantly looking to improve the software to make it even better (if that is possible).

Inconvénients :

The data exploration was cumbersome in the beginning as it has a lot to offer. With that being said, once you get familiar with it, it actually isn't as difficult as originally anticipated.

Emily
Owner / Director of Clinical Services (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

More of a Partner than a Vendor

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Our experience with AlayaCare has been great. We have no intentions of switching to another provider. The AlayaCare team is committed to making the platform work, and work well, for their customers. If there's been something that we've needed, they've ever helped us to get it, or given us clear timeframes on when those items are road-mapped to be developed into the system.

Avantages :

I absolutely love the customizable form builder and the workflows that can be adjusted related to those forms. It has allowed our business to create our own solutions to situations that are specific to our us. The drag-and-drop scheduling is great as well. Our new scheduler picked up on the system after 30 minutes of training on his very first day, and was able to start helping out our team right away. I also love the shift offers that can be sent out directly from AlayaCare. We send texts directly to multiple staff members for open shifts, and it is a huge time saver for us. The Waystar integration has been a blessing to us as well for sending our electronic claims to Medicaid. We can click a button in AlayaCare and our claims are received by Waystar instantly.

Inconvénients :

The medications module. I cringe when I get a new or changed medication. It is time consuming (many fields are marked as required), and in current state, we are not able to make simple changes to meds such as changing the administration times of a medication without first discontinuing the med altogether and then re-entering the whole thing. The meds module also seems to load much more slowly than other modules in AlayaCare, so I often am sort of waiting for the page to load with my most recent changes.

Nina
REVENUE CYCLE ANALYST (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

GO WITH SOMETHING ELSE!

1,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : ALAYACARE HAS MADE MY JOB 1 MILLION TIMES HARDER!

Avantages :

I WISH I COULD SAY SOMETHING POSITIVE ABOUT THIS SOFTWARE SYSTEM, BUT I DON'T.

Inconvénients :

THOUSANDS OF CLAIMS HAVE TO BE ENTERED MANUALLY WHEN THE INFORMATION IS THERE FOR THEM TO GO ELECTRONICALLY. UNABLE TO FILTER CLAIMS ALPHABETICALLY, UNABLE TO EXPORT CLAIMS THAT ARE IN PREPARED STATUS, UNABLE TO UPDATE CLAIMS FROM PREPARED STATUS TO ANYTHING UNLESS ALAYACARE IS CONTACTED TO DO SO, UNABLE TO GET AN ACCURATE REPORT, AND THE LIST GOES ON.

Bobbi
Program Manager (Canada)
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

AlayaCare software review

4,0 il y a 4 ans

Avantages :

The mobile software that be used on a smartphone is great. Love that it links to clients address and phone number. Clocking in and out feature is great.

Inconvénients :

Would be more helpful if different client statuses could be colour coded. i.e. discharged clients in red etc. On the desktop mode it requires many clicks to get where you need to get to.

Mark
Executive Assistant (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Upgrading our software experience

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : The largest business problem we were solving was selecting a solution that would allow ease of use for our field staff, including having all necessary forms online as well as allowing our hourly staff to use a mobile app to communicate with the home office.

Avantages :

I like that this software is web-based and can be accessed easily if you have the link and proper credentials.

Inconvénients :

Migrating data from our old system did not happen as expected. We assumed we could move our entire historical database over to ensure whenever we needed old information we had easy access to it. When it was time to do the data migration, we were advised that we had to truncate the history to a little more than 1 year.