18 ans à aider les entreprises canadiennes
à choisir le meilleur logiciel

Description de Deputy

Deputy est le gestionnaire de personnel par excellence, vous proposant le meilleur des nouvelles technologies dans une solution 100 % web. Simplifiez la planification (tableaux de service), la gestion des feuilles de temps, l'affectation, des communications avec les employés et des tâches administratives. Deputy vous simplifie la vie grâce à des applications brillantes et une intégration de la paie en un clic. Deputy vous donne une grande visibilité et un contrôle total de votre entreprise et de la gestion de votre personnel.

Qui utilise Deputy?

Deputy offre ses services dans les secteurs suivants : hôtellerie, vente au détail, événementiel, santé, bâtiment, enseignement, garde d'enfants, sécurité, services et tout autre secteur ayant besoin de gérer du personnel.

Deputy Logiciel - 1
Deputy Logiciel - 2
Deputy Logiciel - 3
Deputy Logiciel - 4
Deputy Logiciel - 5

Deputy ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Deputy

Deputy

4,6 (742)
6,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
109
39
4,5 (742)
4,5 (742)
4,5 (742)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
8,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
116
14
4,7 (87)
4,7 (87)
4,8 (87)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Deputy

Celayix
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
TimeSimplicity
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
RUN Powered by ADP
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaire W-2
Gestion de la paie
Versement direct
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
WhenToWork
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Distribution planifiée
Planification du personnel
Boomer
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Ento
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Planification du personnel
Pointage
Homebase
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
Microsoft Access
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion du stockage de données

Avis sur Deputy

Note moyenne

Note globale
4,6
Simplicité d’utilisation
4,5
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
73%
4
20%
3
5%
2
1%
1
2%
Julio Stéphane
Julio Stéphane
Freelance (Cameroun)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, Travailleur autonome
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Avis sur Deputy

4,0 l’année dernière

Commentaires : Cet outil m'a permis de gérer le temps de présence des employés la sauvegarde des données

Avantages :

Cet outil est génial précis dans la gestion du personnel, prix abordable,comporte une version d'essai gratuite. Il permet la sauvegarde des données, l'assistance en ligne y est assurée ainsi que le support technique et l'appli s'intègre à d'autres

Inconvénients :

L'application a besoin d'être plus flexible dans les réglages.

Pinhas
Assistant (Bénin)
Informatique et sécurité réseau, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Logiciels de simplifications des feuilles de tâches

4,0 l’année dernière

Avantages :

Logiciels facile a utiliser lorsqu'on commence a s'y habitué

Inconvénients :

Vous devez payer des frais mensuel en temps qu'utilisateur

Gildas Martial
Assistant (Bénin)
Comptabilité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Version d’essai gratuite
Source de l'avis

Logiciel de gestion

4,0 l’année dernière

Avantages :

C'est grâce à ce logiciel nous arrivons à gérer les congés payés, et la présence des employés dans nos entreprises. C'est très fiable en tout temps.

Inconvénients :

Vu ces avantages , on n'a aucune reproche à faire. C'est un logiciel qui est recommandé aux utilisateurs. Je n'ai rien à dire. Absolument rien. J'apprécie ce logiciel qui est mis en place.

bosneger
Assistant (Togo)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Cabinet d'avocats, Travailleur autonome
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Avis sur le logiciel Deputy

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Avec Deputy il est possible de gérer les dossiers, les rendre disponibles à tout moment, et de recevoir les demandes d'intervention des clients dans notre service.Il nous permet également de gérer et de surveiller leurs équipes des assistants et secrétaires. Et pous ce que nous y avons gagné il nous a permis de réduire les coûts en améliorant la coordination et la communication entre les différents membres de notre équipe de d'assistant

Avantages :

Dans le logiciel Deputy, j'ai apprécié la simplicité du logiciel, lui même et la facilité avec laquelle on peut y accéder.

Inconvénients :

Il manque des fonctionnalités pour faciliter la gestion des emplois et la coordination des tâches. Je trouve également qu'ils devraient penser à ajouter la fonctionnalité de traduction en français

Anthony
Anthony
finance and international business (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

allows for more accomplished work

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : It allows me to have order and coordination in all my work, using this platform I do not have to move to others causing confusion

Avantages :

It is a platform with multiple very nice functions for my work that benefit me in monitoring and planning, its system is very easy to use and that has allowed me to have a more professional development in my area by presenting projects in the estimated times with on-time monitoring real where I can have control of the evolution and update. and also helps me with the coordination of schedules, shifts and total hours worked

Inconvénients :

It has been completely to my liking and there are no bad dislikes or bad flaws, I like everything and I feel happy using it

Ayishatu
Community Engagement manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good for startups

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : it was great, but all that needs to change is the save feature

Avantages :

Loved the group chat feature so we could communicate before adding shifts

Inconvénients :

Very hard to create schedule without wiping the previous version

Vera
Student (R.-U.)
E-learning, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Deputy average performance

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Somewhat satisfactory performance as not every need was met.

Avantages :

Ability to see my rota and who’s on shift with me.

Inconvénients :

Difficulty putting in holidays on the app.

Sue
CEO (Australie)
Santé, bien-être et fitness, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Cross it off your list of potential payroll providers

1,0 il y a 6 mois

Commentaires : Woeful. Save yourself the time and trouble and pick something else - Keypay is a great option and probably the next option for us.

Avantages :

Coloured locations and tracking code integration into Xero

Inconvénients :

Customer service canned responses SCHADS Interpretation that is different to the award Errors in the software that are ignored - and then they start quoting the terms and conditions to me when I kick up about it So many inconsistencies in the product and they don't care

Kiri
Director (Australie)
Vente au détail, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A robust system with lots of features

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : I use Deputy for rostering staff, processing time sheets and payroll and messaging the team.

Avantages :

Deputy is a robust rostering and payroll system with sections for tracking employee training and keeping documents safe.

Inconvénients :

It's expensive, as you pay per active user and there is a base charge as well. It adds up quickly!

Becki
District Manager (É.-U.)
Comptabilité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great product !

5,0 l’année dernière

Avantages :

I absolutely love the online time clock and schedule feature. It also helps me keep track of a large team across multiple locations. My labor has never been more accurate. This is a great product with fair pricing.

Inconvénients :

Importing to my payroll system was a little difficult at first but with support we worked out the kinks.

Rocco
Operations Manager (R.-U.)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Good app for Time Management

5,0 il y a 9 mois

Avantages :

A great system easy to use and great mobile app! Reports can be better but overall I am very happy with Deputy.

Inconvénients :

Payroll Report options and approved timesheets view

Utsav
Head Chef (Australie)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Love it. Great Product. Highly Recommended.

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

I have to create rosters, manage timesheets, monitor lot of activities including labour percentages and all and deputy provides such an easy and user friendly way of doing all that I do. Copying and pasting shifts is a joy. Overall user experience is great for me.

Inconvénients :

Not that I remember in specific. However, total labour cost tracking mechanism like Employment Hero's would be a plus.

Jane
Business development manager (Australie)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Built for Hospitality

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall great, and the staff love it.

Avantages :

Deputy is very user-friendly and well-designed for users at every level. We love the app the the accessibility that it offers (and is expected by) our staff. The onboarding feature is great - it has really streamlined our onboarding process.

Inconvénients :

The newsfeed is handy but lacks functionality; you can attach a document, but we REALLY need a place to store company documents such as policies and handbooks so they can be easily referred to by staff (we currently have to email them). In order to meet the key needs of the customers, Deputy should implement this feature ASAP - please!!

Paula
Operations Manager (Nouvelle-Zélande)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Pros about Deputy

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall amazing experience, very happy with it!

Avantages :

Time tracking, schedule and gps location.Also the connection with xero and other softwares

Inconvénients :

Users not being able to attach photos on the journal

Wende
HR Director administrative assistant (É.-U.)
Conseil en gestion, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Company use of Deputy

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : It has been positive.
I am able to search history on specific employees which is beneficial in reviews.

Avantages :

I recently had a problem and deputy staff assisted until the problem was solved.

Inconvénients :

I felt the problem should have been easier to solve. Additionally, I am on an annual plan and don’t think opening an archived employee to review history should could as an additional user for that month.

Lee
Lead Developer - Technical Lead (R.-U.)
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Bringing law and order to your employee attendance.

4,0 il y a 11 mois

Avantages :

Really simple interface, which allowed majority of colleagues to learn the system without too much onboarding. The mobile app allowed easy clocking in/out.

Inconvénients :

Whilst the mobile app was good, the it did occasionally have a delay in reading GPS information which caused issues with reporting, as it showed employees clocking in, in incorrect locations.

Trent
Trent
Director (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Sécurité et enquêtes, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Deceptive conduct

1,0 il y a 2 ans

Commentaires : Support team use email only. Most support issues are flicked back to the help videos and everything else you are told "we'll request this feature be added". It never is

Avantages :

Unless you own an iOS device, do not purchase this software. there is half functionality, and the support may aswell be non-existent, but deputy is more than happy to charge full price for half available software.

Inconvénients :

Unless you own an iOS device, do not purchase this software. there is half functionality, and the support may aswell be non-existent, but deputy is more than happy to charge full price for half available software.

CHRIS
GM (É.-U.)
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

RIVERS ACE GRAND HAVEN

4,0 il y a 12 mois

Commentaires : GREAT PROGRAM GREAT APP
I ENJOY BEING ABLE TO CREATE AND CORRECT STAFF SCHEDULES ON THE MOVE

Avantages :

SCHEDULING AND TIME TRACKING. REPORTS THAT INCLUDE LATE PUNCHES AND EARLY OUTS

Inconvénients :

THE CONFUSION OF UNAVAILABILITY VS LEAVE

Ted
Helpdesk Agent (Bulgarie)
Services aux consommateurs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best Scheduling App

5,0 l’année dernière

Commentaires : We can not function without Deputy because it organizes our work schedules, vacations, leaves and etc. all in one place visible for all employees.

Avantages :

Easy to use and straightforward interface.

Inconvénients :

There should be a functionality to restrict start of shift to a particular location

Victoria
Business partner (Espagne)
Automobile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Deputy has been a lifesaver for managing my team's schedules and shifts. It's made my life so much easier!

3,0 l’année dernière

Avantages :

The shift scheduling and time tracking features are incredibly helpful and intuitive. It's also great for communication with my team.

Inconvénients :

I wish the reporting features were more customizable and easier to use. The interface can also be a bit overwhelming at first.

Harry
Chef (R.-U.)
Événementiel, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Deputy for sunnyfields

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

The ease of use in the mobile app. Doesn’t take much to explain to others

Inconvénients :

No POS system when I used it last (was over a year ago) I want to implement everything into one app

Amy
Deputy registered manager (R.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Couldn't be without it

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Deputy has been a huge asset for our company and has easied staff scheduling dramatically.

Avantages :

Staff scheduling is by far the hardest job in the company but deputy makes it a lot easier. The ability to copy weekly shifts, add and remove staff easily is great. Staff find it very easy to use, even those that aren't tech savvy.

Inconvénients :

There is no ability to set staff as sick from your mobile device. This is really frustrating when you are on-call and out and about.

Conor
General Manager (É.-U.)
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Easy to use product

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Product is easy to use and offers multiple features

Inconvénients :

There isn't anything that comes to mind

Fernando
Technical engineer (Espagne)
Fabrication électrique/électronique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Really easy-to-use interface

4,0 l’année dernière

Avantages :

In my view, Deputy has an easy-to-use interface that simplifies the process of creating and managing schedules, and I especially highlight the mobile app, which allows our employees to access their schedules and clock in easily. I think Deputy is a solid tool for workforce management, especially for companies that focus on scheduling and timekeeping.

Inconvénients :

Some users may find the pricing to be on the higher side, especially for larger teams or businesses with complex scheduling requirements.

Simbarashe
Managing Director (Australie)
Hôpitaux et soins de santé, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Good for small businesses

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

The ease of use and the user friendly interface for start is good for a small business that has one person doing multiple roles. Having a mobile app that can be used across most mobile devices makes it a very efficient tool for communication with staff and also a perfect system for timesheet signing. The added bonus is the geolocator for enabling shift work at multiple destinations to only be able to clock in close to the designated place of work.

Inconvénients :

Timesheet approval function on the mobile app needs improvement