17 ans à aider les entreprises canadiennes
à choisir le meilleur logiciel

Description de Pendo

Pendo fournit des analytics et des conseils sur une seule plateforme. Déployez l'intégration et mesurez son impact sur le changement de comportement réel (pas seulement la réalisation de guides) sur une seule plateforme. Recueillez des informations et agissez sur une seule plateforme. Segmentez facilement les utilisateurs pour vous assurer de transmettre le bon message au bon utilisateur au bon moment.

Qui utilise Pendo?

Équipes de gestion produit, de réussite des clients, de support client, d'ingénieurs, de marketing, de ventes et d'UX.

Où peut se déployer Pendo?

Basé sur le nuage
Sur site

À propos du vendeur

  • Pendo.io
  • Situé à Raleigh, É.-U.
  • Fondé en 2014

Assistance Pendo

  • Support téléphonique
  • Chat/Clavardage

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Canada, France, Irlande et 4 autres

Langues

anglais

Pendo - Prix

À partir de :

Non fourni par l'éditeur
  • Non, pas d'essai gratuit
  • Oui, version gratuite disponible

Pendo est disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Tarification et forfaits obtenez un essai gratuit

À propos du vendeur

  • Pendo.io
  • Situé à Raleigh, É.-U.
  • Fondé en 2014

Assistance Pendo

  • Support téléphonique
  • Chat/Clavardage

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Canada, France, Irlande et 4 autres

Langues

anglais

Pendo en vidéos et en images

Pendo Logiciel - 1
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Vidéo de Pendo
Pendo Logiciel - 1

Fonctionnalités - Pendo

  • Accès invité
  • Aide contextuelle
  • Alertes/Notifications
  • Analyse d'entonnoir
  • Analyse de texte
  • Analyse des comportements
  • Analyse des recherches utilisateurs
  • Analyse par cohorte
  • Analyse visuelle
  • Ciblage du public
  • Collecte de données multicanal
  • Communication multicanal
  • Création de contenu
  • Définition des priorités
  • Enquêtes et feedback
  • Enregistrement de session
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formation sur application
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la formation
  • Gestion des actions
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des délais
  • Gestion des employés
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des exigences
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des idées
  • Gestion des lancements
  • Gestion des problèmes
  • Gestion des ressources
  • Gestion des tâches
  • Heatmaps
  • Historique des clients
  • Importation et exportation de données
  • Intégration de l'utilisateur
  • Intégrations de tiers
  • Mesure des performances
  • Modèles personnalisables
  • Outils de collaboration
  • Outils de prospection
  • Outils en libre-service
  • Parcours utilisateur
  • Planification de projets
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Rappels
  • Rapports de trafic web
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports interactifs
  • Reconnaissance des employés
  • Roadmap stratégique de produits
  • Segmentation de la clientèle
  • Sondages d'opinion
  • Structure des enquêtes de Net Promoter Score (NPS)
  • Suivi comportemental
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Suivi des conversions
  • Suivi des interactions entre utilisateurs
  • Suivi des rétentions
  • Suivi des étapes
  • Suivi des événements intégrés aux applications
  • Suivi du temps passé sur le site
  • Suivi et analyse de l'utilisation
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests A/B
  • Visualisation
  • Visualisation de données

Alternatives à Pendo

Gainsight transforme les points de données en une stratégie réalisable pour la réussite des clients, en permettant d'augmenter la rétention et d'augmenter les revenus.
Mixpanel aide les entreprises à analyser la manière dont les utilisateurs engagent, convertissent et fidélisent leur clientèle sur différents appareils, puis utilisent ces données pour développer leur activité.
La plateforme d'expérience de produit de Gainsight PX met à la disposition des chefs de produit les outils nécessaires pour créer des produits axés sur le client.
WalkMe est une plateforme d'adoption numérique pionnière qui fournit des conseils, un engagement, des idées et une automatisation de classe entreprise.
Un logiciel d'attribution de marketing qui permet aux entreprises de suivre l'impact de chaque interaction client à laquelle elles participent.
Stimulez l'activation et réduisez le délai de rentabilité grâce aux visites de produits sans code, aux visites contextuelles et aux campagnes de messagerie multicanal d'Intercom.
Une plateforme analytique qui permet aux entreprises de toutes tailles de suivre les comportements des utilisateurs, d'obtenir des informations marketing et bien plus encore.
Delighted est un moyen plus simple et rapide de réunir et d'exploiter les informations relatives à l'expérience des clients, employés, partenaires et fournisseurs.
Logiciel de gestion des produits Agile pour vous aider à mieux planifier vos scénarios, sprints et roadmaps.

Avis sur Pendo

Note moyenne

Note globale
4,5
Simplicité d’utilisation
4,1
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
38%
3
3%
2
0%
1
1%
Carmen
Carmen
Project Engineer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits pharmaceutiques, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

It is a great tool for analysis, easy to use and with great support.

5,0 l’année dernière

Commentaires : Pendo is an great analytics instrument that makes a difference to superior get it client behavior and designs, each time we roll out a modern highlight, we utilize Pendo to tag everything and after that utilize analytics to see which ways users take, where they tap the foremost, what gets utilized the foremost, etc. Utilizing this information, we make choices approximately future forms of that include. characteristic. Pendo makes a difference coordinated subjective and quantitative information to gain a more all encompassing understanding of which regions of our stage drive the foremost esteem and where we are lost target benchmarks. It permits us to get it zones like estimation and exertion in combination with engagement and item analytics, this permits us to decide a wealthier data encounter in behaviors and utilization in key segments/accounts.

Avantages :

I utilize Pendo to track which highlights are utilized the foremost on a page, labeling is simple in Pendo, and once it's labeled accurately it's much less demanding to explore through the information and make choices. Too this way we may distribute studies directly through pendo and we are able oversee and share comes about. Pendo itself includes a nice clean plan and is very simple to utilize, the data we get from our item clients helps us track the foremost and slightest utilized highlights, outline client ventures and learn a few cool experiences. I like way analytics because it makes a difference me get it what behavior designs and patterns individuals are receiving in high-traffic zones of our computerized involvement. This makes a difference to get it the qualities and shortcomings of our item without having a predefined way in intellect.

Inconvénients :

Pendo some of the time has inconvenience labeling certain capacities, which is generally due to the way it's coded, but I wish pendo may appear how to settle that or an elective. In the event that there were ways to channel a few of the sheets a bit more, that would be incredible; For case, the foremost seen guides as of now as it were appear "all" and I can't channel them to as it were appear guides on my specific item, so I'm seeing guides for all the items I have get to to. The outside detailing piece was a small precarious to set up, but we got it set up by employing a few extra devices within the environment. We had to set up custom ETL forms to be able to disperse reports, there should be an option that permits clients to specifically get to particular reports rather than the complete environment.

Chris
Director of Product Management (R.-U.)
Ressources humaines, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great product

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Very good. The team were highly attentive and supportive. Has been a really enjoyable project getting this set up and running with benefits almost immediately.

Avantages :

It is a significant investment, but so many benefits, it is worth it. The software is very easy to integrate with (for standard web apps) to start getting analytics immediately but you do need a role that focuses on this as their day job to drive the most value from it. The guides are easy to set up and flexible too with lots of templates to help get you started quickly. Having worked in product management for over 25 years the discovery of Pendo was a godsend! Wish had discovered it years before.

Inconvénients :

Works well for standard web apps. If your app doesn't change URL for each page you visit then there may be issues tracking at volume. Not insurmountable but needs more time, thought.

Alternatives envisagées : WalkMe et Gainsight PX

Pourquoi passer à Pendo : Better interface, so easy to get up and running. Seemed to give us out of the box what we were looking for. Price - still more than we'd expected but competitive against others.

Sara
Social Media Manager (Singapour)
Produits alimentaires, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Active capture keeps the knowledge base up to date

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Pendo features made our data collection or evidence system work continuously, and the analytics enabled us to identify many expressive metrics about our users’ behavior, and enabled us to apply them to our marketing plans to enhance our reach.

Avantages :

Pendo is easy to navigate and easy to get enough evidence to understand different patterns. The analytics are clear with it, and the chances of reaching the appropriate improvements are doubled. I like the ease of requesting targeted information, and I find it very expressive of the behaviors we are studying. It is great that all the analytics are presented on dashboards that include organized tables and graphs, and we can easily include them in our presentations.

Inconvénients :

I did not find anything that could be considered difficult, and linking and identifying patterns across different reports is very easy.

Gina
COO (É.-U.)
Recrutement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Takes A lot of Effort & Time

3,0 il y a 7 mois

Avantages :

The product analytics are great and are very robust in the data they provide. Their tooltip and pop up functionality for user onboarding were very useful.

Inconvénients :

It was so difficult to implement. We are an SPA and use Shadow Dom. This greatly limited how we could use Pendo and it required a lot of custom work from our Dev Team. When reaching out to support for help we would wait weeks to get an answer. We did pay for implementation but it was a smaller package so we only received an hour with a specialist to install our snippet. We were not able to get help with anything else during that implementation cycle.

Danielle
Product Manager (É.-U.)
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Love having Pendo for analytics AND product feedback. Game changer

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

I couldn't live without Pendo Feedback now that I've been using it. It makes collecting and organizing product feedback and feature requests so easy and I love how visible it is to the whole organization. I'm the only Product Manager at our company so having tools to help automate and organize product requests for all of our products is a life saver. I also really appreciate how easy it was to setup usage analytics and how little engineering effort it took. Since it has been setup, I haven't needed engineering for anything related Pendo and can do everything on my own.

Inconvénients :

No complaints or major issues with their analytics or feedback products.

Alternatives envisagées : Heap

Pourquoi passer à Pendo : Pendo was very responsive. At the time we were only looking at analytics. With Pendo Feedback now available, it's even more of a no brainer. Pendo provides everything I need to be successful with regards to usage analytics and product feedback.