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à choisir le meilleur logiciel

Description de CasePacer

CasePacer est un logiciel cloud de gestion de cas pour les cabinets d'avocats en préjudices corporels. Grâce à un accès sécurisé en toutes circonstances, CasePacer permet aux entreprises de rationaliser leurs opérations, de communiquer et de collaborer avec les bonnes personnes au bon moment, ainsi que d'enregistrer, d'organiser et de suivre l'ensemble des informations, dates, contacts, dépenses et documents relatifs aux dossiers. La solution est dotée de flux de travail et d'outils de relance intégrés, d'une interface intuitive, d'une équipe de customer success et d'une tarification au cas.

Qui utilise CasePacer?

Les cabinets d'avocats spécialisés dans les préjudices corporels et les délits de masse, intéressés par un logiciel cloud de gestion de cas conçu pour s'adapter à leur façon de travailler.

CasePacer Logiciel - 1
CasePacer Logiciel - 2
CasePacer Logiciel - 3
CasePacer Logiciel - 4
CasePacer Logiciel - 5

CasePacer ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

CasePacer

CasePacer

4,7 (19)
5,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
40
Intégrations introuvables
4,7 (19)
5,0 (19)
4,8 (19)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
89
16
4,5 (263)
4,3 (263)
4,4 (263)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à CasePacer

Filevine
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de cas juridiques
Gestion des cas
Notes de cas
Clio
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion de cas juridiques
Suivi du temps
AbacusLaw
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Notes de cas
Suivi du temps
CARET Legal
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Suivi des frais
Suivi du temps
SmartAdvocate
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Gestion des documents
Notes de cas
Litify
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de cas juridiques
Gestion des cas
Gestion des clients
MyCase
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion de cas juridiques
Gestion des clients
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Identification des produits
Suivi de l'inventaire
Traitement des commandes
Smokeball
Fonctionnalités les mieux notées
Archivage et rétention
Génération de documents
Stockage de documents

Avis sur CasePacer

Note moyenne

Note globale
4,7
Simplicité d’utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
68%
4
32%
John
John
COO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services juridiques, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Consistency, control and scalability

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : It's been terrific! Their team is very knowledgeable and responsive. Our lawyers are able to carry larger dockets with more control and fewer team members.

Avantages :

The software is smart. All of our processes are embedded into the workflows of the software. The ticklers point the way and make it impossible for the user to fail. Very efficient and gives you the confidence that comes with knowing everything is under control.

Inconvénients :

Change can be hard. Some people will resist letting go of the old way of doing things. It is worth it for the efficiency gains and peace of mind.

Réponse de l'équipe de CasePacer

il y a 4 ans

Thank you for the feedback! It was great to read Fireproof and really understand how Mike Morse Law Firm grew by committing to their processes and resources. It's a perfect example of what law firms can accomplish with the right people and the right tools. We appreciate working with your team and learning how to make our products even better!

Valerie
Accounting Specialist (É.-U.)
Services juridiques, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good program with even more improvements on the way

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall it's been a positive experience, and it's a good product.

Avantages :

As a user, it's easy to navigate. If you use it properly and to it's full capacity, it helps to make sure you're not missing something important that could result in malpractice. I also know that the company cares about user experience, and is taking into account the feedback from their users as they're working on making a lot of new improvements.

Inconvénients :

It can be overwhelming if you turn on every workflow and "tickler" (to-do) that is available, but you can customize things/turn them on or off. It works fine, but there are so many upcoming improvements and it feels like it's taking a really long time. I wish there was more ability to customize things as an admin rather than waiting for the company to get back to you on certain things.

Réponse de l'équipe de CasePacer

il y a 4 ans

Thank you for the review! We love how your team embraces the intelligent workflows and personalized them to match your process. We're very excited to continue rolling out features, from integrations with new partners to improved damage tracking. As always, we enjoy the feedback that helps us build a better product for plaintiff firms. Keep it coming, and thank you again!

Delaney
Legal Assistant (É.-U.)
Cabinet d'avocats, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Legal Software for All Sizes

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Made tracking easy, work faster, and more beneficial for a team together.

Avantages :

The organization of the case file pages are easy and detailed.

Inconvénients :

Templates for document creation is a tough workaround to learn.

Réponse de l'équipe de CasePacer

il y a 4 ans

Thank you for the very nice review!

Justin
Paralegal (É.-U.)
Services juridiques, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Paralegal Review

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

All the client cases being in one place and all the client cases have similar organization making it easier to review new case files.

Inconvénients :

There is no privacy amongst co-workers. Any co-worker can look at my cases and my documents.

Roger
Founder, Managing Attorney (É.-U.)
Services juridiques, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Efficient, intuitive and Scaleable

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Our firm has grown exponentially because of our ability to be more efficient and nimble. I was on the ground floor with Case Pacer. I participated on the attorney advisory committee to assist in developing the software. I have a COSI major from Brandeis University and have thoroughly enjoyed the process and journey. Case Pacer is a software for the attorney, to make them better counselors and advocates for their clients.

Avantages :

This organizes all users into the same game plan. The built in efficiencies allow the legal team to manage far more client cases than before. While this is hugely important, it cannot be overstated that cloud based, secure information management allows us to be paperless. No filing cabinets. No storage facilities or office space consumed and overwhelmed by paper. Know in a glance the status of a case, so taking phone calls is much easier and stress free.

Inconvénients :

Its primary draw back is being improved. Knowing what team members are doing with their time (especially if working remotely) can be challenging. New reporting that is being improved allows managers to see the work of the team. Also, if transitioning from a different case management platform, you may find integration less than seamless. But the effort in the transition is well worth it.

Réponse de l'équipe de CasePacer

il y a 4 ans

Roger, thanks for the awesome review! We have been working hard to meet your expectations for the past 7 years and we have a better product for it. You and your team have been a joy to work with; we look forward to meeting with you again soon.