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Description de Oracle PeopleSoft

Système complet de gestion des actifs informatiques dispersés. S'intègre aux systèmes d'assistance financière et informatique CRM d'Oracle.

Qui utilise Oracle PeopleSoft?

Non fourni par l'éditeur

Oracle PeopleSoft Logiciel - 1
Oracle PeopleSoft Logiciel - 2

Oracle PeopleSoft ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Oracle PeopleSoft

Oracle PeopleSoft

4,1 (279)
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
8
Intégrations introuvables
3,8 (279)
3,7 (279)
3,9 (279)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
40,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
160
10
4,5 (1 551)
4,6 (1 551)
4,6 (1 551)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Oracle PeopleSoft

EZO
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Suivi de l'inventaire
Suivi des ressources
UpKeep
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
Ellucian Banner
Fonctionnalités les mieux notées
Budgétisation et prévision
Comptabilité des fonds
Importation et exportation de données
SAP SuccessFactors HXM Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des évaluations de la performance
Portail des employés
Workday HCM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des congés
Suivi des vacances/congés
Versement direct
Asset Panda
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des stocks
Suivi des ressources
JIRA Service Management
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Gestion des tâches
Limble
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Suivi des ressources

Avis sur Oracle PeopleSoft

Note moyenne

Note globale
4,1
Simplicité d’utilisation
3,8
Service client
3,9
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
3,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
36%
4
39%
3
21%
2
3%
1
0%
Christina
Christina
Research Scientist
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Functional but slow and clunky

4,0 il y a 3 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Erica
Erica
Advising and Admissions Coordinator (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

PeopleSoft is the system I use daily to fulfill my daily tasks in higher education

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : Fulfilling my daily tasks in my position of higher education more easily than with other systems, This software is most important to my job.

Avantages :

The versatility of the system and ease of use makes my daily tasks in higher education quicker. I use this system everyday to help my students navigate their educational goals. I use it to run reports, admit students, track students, and advise students.

Inconvénients :

The system can be cumbersome in some aspects of it's use in terms of areas speaking to one another, but over all there are not many cons to list.

June
June
Talent Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Ressources humaines, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good software with lots of reporting functions.

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Robust software with great reporting and streamlined processes.

Avantages :

Integrated with online applications well, great reporting options and easy export to Excel. Process is streamlined and easy to enter notes, add orders, customers, etc.

Inconvénients :

Reporting is great but seems to be hard for many people to grasp as there are so many options to choose from when running a report. Does let you save reports but if you need to tweak, most people need a Subject Matter Expert to help them.

Naseer
Sr.Buyer (Canada)
Administration publique, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

People soft

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Since there are many new softwares available that offer more options, people soft is probably loosing its market share.

Avantages :

It is easy and simple to use.I have used this software to record work time and vacations.

Inconvénients :

No option to email record directly from software . A file shall be downloaded first and then email it to your desired email address.

AnnaLisa
AnnaLisa
Actress (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Comptabilité, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Difficult to learn at first but full of info

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

This program has so much information in it once you learn it. After 4 years of using it, i am still amazed when i learn more. It's a love hate thing lol. It helps me to save favorites, then i don't have to remember so many paths.

Inconvénients :

That there are so many paths to remember. And since the most recent update or so, it no longer shows the bread crumbs on top. So when i am training others, it's not possible to follow them (breadcrumbs).

Matt
Matt
Human Resources Business Partner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good holistic HRIS

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Very good and Oracle provides a holistic suite of options which makes this a nice product to have if you are thinking about going to one vendor for all needs.

Avantages :

The ability to manage all HR needs - compensation, performance, reporting, HRIS, etc. It was a very powerful tool as well and had lots of ability to create custom fields for extensive reporting capabilities.

Inconvénients :

The interface, especially the reporting query portal, was difficult to learn and navigate.