17 ans à aider les entreprises canadiennes
à choisir le meilleur logiciel

Description de Wellsite Report

Wellsite Report est un outil de reporting de gestion de chantier qui permet de collecter les incidents de QHSE/qualité de service, les observations BBS et les mises à jour de travail en temps réel. Les nouveaux formulaires personnalisés de l'éditeur, avec plus de 65 000 soumissions, vous aident à obtenir immédiatement des données personnalisées sur le terrain. Avec plus de 80 000 incidents gérés à ce jour, Wellsite Report améliore les normes de qualité pour tout le monde. Changez la façon dont vous gérez votre entreprise avec Wellsite Report.

Qui utilise Wellsite Report?

Conçu pour les entreprises en amont, en aval, spécialisées dans le bâtiment et la fabrication et de manière générale toute autre entreprise qui souhaite rationaliser ses procédures de reporting, suivre des données et gérer des informations à l'aide d'un seul logiciel.

Où peut se déployer Wellsite Report?

Basé sur le nuage
Sur site

À propos du vendeur

  • Wellsite Report
  • Situé à Canonsburg, É.-U.
  • Fondé en 2014

Assistance Wellsite Report

  • Support téléphonique

Pays disponibles

Canada, États-Unis

Langues

anglais

Wellsite Report - Prix

À partir de :

3,00 $ US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

Wellsite Report n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Wellsite Report est disponible à partir de 3,00 $ US/mois.

Tarification et forfaits

À propos du vendeur

  • Wellsite Report
  • Situé à Canonsburg, É.-U.
  • Fondé en 2014

Assistance Wellsite Report

  • Support téléphonique

Pays disponibles

Canada, États-Unis

Langues

anglais

Wellsite Report en vidéos et en images

Wellsite Report Logiciel - 1
Wellsite Report Logiciel - 2
Wellsite Report Logiciel - 3
Wellsite Report Logiciel - 4
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Vidéo de Wellsite Report
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Wellsite Report Logiciel - 5

Fonctionnalités - Wellsite Report

  • Accès mobile
  • Coût des tâches
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de projets
  • Gestion des documents
  • Gestion des incidents
  • Gestion des inspections
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des risques
  • Gestion des stocks
  • Gestion des équipements
  • Logiciels d'actions préventives et correctives
  • Mises à jour en temps réel
  • Planification
  • Rapports et statistiques
  • Tenue des dossiers OSHA

Alternatives à Wellsite Report

Logiciel puissant de gestion de contenu vous permettant d'organiser et de gérer facilement tous vos documents et informations.
Un logiciel de gestion QHSE universellement fiable avec configurabilité sans programmation à partir d'une source unique, offrant aux responsables QHSE un contrôle ultime. En savoir plus sur HSI Donesafe
Logiciel de gestion QHSE plus simple que jamais. Gérez vos dossiers QHSE de manière centralisée pour réunir plusieurs sites, services et employés.
Logiciel flexible et convivial qui permet aux entreprises du secteur d'améliorer leur gestion des processus et des activités QHSE.
FORM OpX improves operational compliance by digitizing audits and inspections on mobile to reduce risk and improve safety and quality.
Contrats, risques, assurances, réclamations, incidents, actifs, logiciel de gestion de flux de travail avec intégrations et tableau de bord et reporting.
WorkClout centralise la documentation relative aux dossiers ou politiques de QHSE et au suivi et à l'analyse des incidents tout en facilitant la gestion des risques en matière de QHSE.
La plateforme VelocityEHS Accelerate® vous permet de stimuler facilement l’excellence opérationnelle de vos programmes QHSE et de durabilité. En savoir plus sur VelocityEHS
Le logiciel de gestion HSE de Redlist favorise l'ODS en mettant des outils de sécurité mobiles directement entre les mains de vos équipes.

Avis sur Wellsite Report

Note moyenne

Note globale
4,4
Simplicité d’utilisation
4,2
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
4
40%
3
8%
2
3%
Nadir
Nadir
Vice President (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Pétrole et énergies, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best tool to boost reporting efforts, and follow up on investigation closure

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : WSR has changed the way we operate in terms of performance. By giving our employees a tool that is easy to use and is visually attractive, we have been able to take the reporting efforts to the next level. This has also allowed us to have a much more transparent organization, not only internally but also to our customers. It is a great tool to boost communication, improve performance, and ultimately build rapport with our customers!

Avantages :

Easy to use software to record, consolidate and analyze reporting trends both on HSE and Service Quality performance. Very user friendly process to keep track of incidents, from data input to root cause analysis and action items' closure.

Inconvénients :

The other modules (personnel, equipment) are still on the early stages of development and need more flexibility. For example, personnel management should have a better or more user friendly platform where you could filter by alphabetical order, by location, by job title, etc. The equipment module is in its early stages and will surely be an amazing tool to keep track of our assets, but it needs implementation and training.

Allison
HES Director (É.-U.)
Pétrole et énergies, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Electronic Management Tool

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Very much enjoy Wellsite Report and look forward to working with forms and future improvements.

Avantages :

Love that Wellsite Report is very user friendly (especially for those employees that do not like to use computers, phones, electronics). Employees are able to use on mobile worksites and we can receive immediate "just-in-time" reporting which greatly minimizes reporting time to our clients. Wellsite report also has the ability to immediately attached photos and documents. Really like the ability to create preliminary and final reports that look very professional and organized.

Inconvénients :

In the area of forms - would be nice to have the ability to offer drop downs that are tied to certain categories (such as if this..than that...). Within forms capability to save as "draft" to allow people to add / revise/ sign throughout the day (with real time notifications as such) until the end of day / end of shift to mark final and maintain (final draft) history (that can be searched in similar way as incidents). This would be great for safety permits (confined space, working from heights, hot work and MOCs).

Réponse de l'équipe de Wellsite Report

l’année dernière

Thank you for leaving us such an excellent review! We are excited, as some of your feedback will be addressed in an upcoming mobile app release. Incorporating conditional logic into our Form Builder functionality is definitely high on our to-do list.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Pétrole et énergies, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Lots of potential, meh current practical functionality.

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : Bossart report is age from Mendez system with lots of potential to be incredibly useful. Unfortunately, not all the functionality I need is available.

Avantages :

Well site report has a strong possibility to do many useful things for me in the field. Unfortunately, not all features that would be useful to me are available such as asset utilization tracking. I really like the simplicity of the interface which gives me versatility in the reports that I receive and submit. This is specially goes for the mobile app because I’m always on the go.

Inconvénients :

The biggest issue I have is with the mobile app. It is great so that I can submit new reports from my phone however, I can’t update, modify, or submit comments using the mobile app. This limits my access to Wellsite Report when I am on the move. This also prevents collaboration and communication between me and my team within the wellsite report system. This means, that I have to use outside means to continue the conversation such as email or text message. When this happens, The information is no longer captured within Wellsite Report and then becomes effectively lost and no longer available for trend monitoring or issue resolution tracking.

Thelma
Admin (É.-U.)
Pétrole et énergies, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Wellsite Report

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We perform billing from data put into the Wellsite report program.

Avantages :

Integration was very smooth. [sensitive content hidden] and his team is always super willing to add feature or tweak a form anytime we need them to. The program is employee friendly and easy to use.

Inconvénients :

I would like to see easier filtering capabilities within the document screens.

Réponse de l'équipe de Wellsite Report

l’année dernière

Thank you for leaving us such an excellent review! We appreciate your feedback and will be looking to improve some of our filtering options in future releases.

Marshall
COO (É.-U.)
Pétrole et énergies, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Wellsite review

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : The BD rep for the software is amazing. Always reachable and able to answer questions and is open to feedback to help make it more user friendly. The price is great for the results we get. If it were easier to use I believe the folks in the field would be using it more. Please stop making everyone keep enter in passwords. Log in once and its good to go. I know its set at 30 days but in an emergency you are not able to log on without resetting the password. Fix that simple issue and we would see more activity.

Avantages :

The ability to use the webpage to track data and analytics per customer.

Inconvénients :

Constant need to reset password. Unless using it everyday you don't have the ease of use to just log in and go. For folks that dont have a college education the ease of use for the app is not very easy. So field personnel have problems using it, while the folks in the office love it.