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Vonage Business Communications

Vonage Business Communications

Description de Vonage Business Communications

Cette plateforme commerciale rentable offre un service plug-and-play qui fonctionne sur l'Internet à grande vitesse. Cette solution offre plus de 40 fonctionnalités critiques, depuis l'intégration mobile et les outils de collaboration intégrés avec Amazon Chime Pro. L'activation est facile, aucune installation sur site n'est requise et des contrats mensuels sont disponibles. Le service est soutenu par une équipe de professionnels et de techniciens de Vonage Business.

Qui utilise Vonage Business Communications?

Non fourni par l'éditeur

Vonage Business Communications Logiciel - 1
Vonage Business Communications Logiciel - 2

Vonage Business Communications ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Vonage Business Communications

Vonage Business Communications

4,1 (309)
19,99 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
36
6
4,1 (309)
3,8 (309)
3,7 (309)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
118
Intégrations introuvables
4,4 (556)
4,1 (556)
3,8 (556)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Vonage Business Communications

Weave
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Conforme HIPAA
Notifications en temps réel
Infobip
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie planifiée
Personnalisation de messages
Twilio
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie SMS
Routage des appels
RingCentral Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Journalisation des appels
Routage des appels
Ooma Office
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Identification de l'appelant
Routage des appels
8x8 Work
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie vocale
Routage des appels
Jive
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Partage d'écran
Profils des employés
Business VoiceEdge
Fonctionnalités les mieux notées
Communications unifiées
Routage des appels
Transcription de message vocal
Switchvox Phone System
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Vonage Business Communications

Note moyenne

Note globale
4,1
Simplicité d’utilisation
4,1
Service client
3,7
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
44%
4
30%
3
18%
2
3%
1
5%
Shawn
Shawn
IT Architect (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Informatique et sécurité réseau, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Simplify Business with a Simple Business VoIP Phone System

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

Easy to implement. Easy to manage. Works great, no hitches, glitches, misses. Perfect for a Small or Medium Business. Great value for the money; translate: very inexpensive. Make your small business come across as a big business. Smartphone App works great too.

Inconvénients :

There are MANY 3rd Party Apps that claim to be integrated with Vonage. We didn't have the best of luck using them, to be honest, but they weren't too business critical, so it didn't bother us too much; but it still would be nice to make ZohoCRM or Connectwise work integratedly.

Sid
Project Manager (Inde)
Immobilier commercial, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

One of the best all-in-one Business phone application

4,0 l’année dernière

Commentaires : Vonage's services are sufficient for our company's communications requirements, be it direct calls, messaging, conference calls, or even call campaigns. The support is very prompt with their responses and resolutions.

Avantages :

The interface is very easy to navigate and neat. Call management and messaging align with the latest design language for such phone systems. The desktop app and mobile app work seamlessly in terms of notifications and call transfer between the devices,

Inconvénients :

The admin portal could be managed better and the categories on the website are a bit confusing to navigate so maybe that could be reordered and renamed to make it easier to reach the desired page. The integrations apps portfolio can also be enhanced by getting more of the popular apps onboard.

Mark
Senior Director of Technical Services (É.-U.)
Télécommunications, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Vonage Business (Simple Signal) Service & Support

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall experience was good, their Account Manger went above and beyond, their support was good, their service was okay.

Avantages :

Vonage's GUI is relatively intuitive to make basic changes. There are various roles provided that allow different levels of access to make configuration adjustments with the Trunk, DID's, Auto Attendants, forwarding, etc.

Inconvénients :

There were some tools inside of the Vonage Portal that required multiple places to be updated or there were multiple ways to update a setting, and it made difficult to report on customer configurations.

Hadi
Senior recruitment team lead (Inde)
Recrutement, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Vonage review

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : It has been average. The only bad side is SMS integration and support to it.

Avantages :

It is very easy to use, good interface and easy to be integrated with other tools. The UI/UX is great. Especially when it comes to texting.

Inconvénients :

Product support. We wanted support for texting and it has been a horrible experience. They have Neximo for the SMS integration and support and the support experience has been horrible. They don't answer the calls or respond timely.

Susan
Executive Property Manager (É.-U.)
Immobilier, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Alternatives envisagées :

Only regret is that we didn't upgrade sooner!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I appreciate the high level of customer service and the responsiveness of the team in general. We decided to move from land lines to VoIP and are very happy that we opted to partner with Vonage for the transition. They have been very patient and helpful along the way.

Avantages :

The flexibility of this software is my favorite feature. I mostly work from home, and I can easily make changes for any of our users from the online dashboard, the computer app, or the phone app. The end-users at our office have successfully learned how to navigate the handsets and the online dashboards.

Inconvénients :

We are still working on our fax numbers. Porting the number from our previous provider has proven difficult.