17 ans à aider les entreprises canadiennes
à choisir le meilleur logiciel

Description de Repsly

Repsly vous permet d'entièrement informatiser des formulaires mobiles personnalisables afin que votre équipe puisse collecter des données nettoyées et cohérentes lors d'interventions, puis les transformer en tendances et informations exploitables en temps réel.

Avec des fonctionnalités telles que les formulaires personnalisés, la prise de commandes, la gestion des contacts, la gestion des territoires, le reporting avancé, la lecture de codes-barres, etc., Repsly aide votre équipe d'interventions à atteindre des performances optimales et à augmenter les ventes du commerce de détail.

Qui utilise Repsly?

Repsly compte des clients dans plus de 80 pays et issus de nombreux secteurs d'activité : biens de consommation, restauration, marchandisage au détail, ventes sur le terrain et marketing.

Repsly Logiciel - 1
Repsly Logiciel - 2
Repsly Logiciel - 3
Repsly Logiciel - 4
Repsly Logiciel - 5

Repsly ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Repsly

Repsly

4,4 (124)
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
56
19
4,5 (124)
4,4 (124)
4,5 (124)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
45,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
181
24
4,6 (1 334)
4,5 (1 334)
4,7 (1 334)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Repsly

UpKeep
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
Acumatica Cloud ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des commandes
Grand livre général
Perenso
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Rapports et analyses
Saisie de commande
Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôle du processus d'approbation
Modèles
Saisie de commande
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
FORM OpX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Accès mobile
Planification
Dusk IOP
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification
Planification en temps réel
Wello Solutions
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Planification
Saisie et transfert de données
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne

Avis sur Repsly

Note moyenne

Note globale
4,4
Simplicité d’utilisation
4,5
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
47%
4
46%
3
6%
2
1%
Hagen
Hagen
VP Global Retail Development (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Biens de consommation, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

What did we do before Repsly?

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We love Repsly. It has increased collaboration, execution, visibility, competition and overall productivity. After a month, you start asking "What did we do before Repsly"

Avantages :

The collaboration between our team did not exist prior to Repsly. We have 6 different regions with 6 different "group text" This caused major silos. After Repsly, reps from all over the world feed pics and information into 1 place. The messaging feature drives competition and peer recognition. Everyone stepped up their game after Repsly and productivity skyrocketed!

Inconvénients :

There are small improvements that can be made to any app. There are nuances to any app. We are happy with 99% of the functions of the app. The 1% is minor things we would prefer to be different based off our preference.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente en gros, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Our REPS Love Repsly

4,0 il y a 6 ans

Avantages :

Our reps love the ease at which they can add notes and photos to a customers account for use at a later date. They also use the feature for finding other accounts in an area every day.

Inconvénients :

We would like for the reps to have the same access on their laptops that they have on their phones for scheduling.

Réponse de l'équipe de Repsly

il y a 6 ans

Hi there, thanks for letting us know how much your reps enjoy Repsly! We've informed our product team of your suggestion.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

It Works

3,0 il y a 9 ans

Commentaires : We use Repsly for field marketing activities for our food brand in grocery stores. I am testing it with 4-5 reps but have not extended it to my entire field team of 50+ reps.
Repsly works for what it is, but has limited reporting features. The backend is not intuitive and viewing the data it shows on the rep reports page isn't very helpful because you can't dig into the stats and individual reports contributing to the stats. Uploading information is hit or miss, and once something is submitted, you don't have individual control of certain parts of the data to change or delete. You have to email their tech support to make adjustments or delete data you no longer want to use or mislabeled. You can't view a master calendar to see all activities past, present and future- only individual rep calendars or individual client calendars. This is not a big picture kind of tool, it is much more to see the general surface and acute status of your field activities.
My reps also have difficulties using it in the field, we have had to several training sessions for it to make sense and to work for what they are doing in the stores. Overall, depending on the size of your team and what you use the app for, it does add some value, but I don't think it is designed for large teams or data rich analysis. It's also priced per rep, so unless your reps are working full time, in the field every day, this is an expensive tool for weekly check ins.

Avantages :

Reports can include pictures Geotagging with time stamp Can create custom reports Unlimited number of Clients (we use each individual store as a client)

Inconvénients :

Not that user friendly- team must be trained and followed up with Backend limited Reporting limited No master calendar

Abbey
Abbey
Regional Merchandising Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good for small business tracking

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Positive experience overall. Synchronizing error can be frustrating but data usually comes through.

Avantages :

I like being able to check in on my workers and be able to go abck and compare dates and store visits

Inconvénients :

I would like to be able to manage from the app and not just the website

Réponse de l'équipe de Repsly

il y a 6 ans

Hi Abbey, thanks for the great feedback! We've informed our support team of your requests. Don't hesitate to contact [email protected] if you need immediate assistance with an issue.

Jackie
Jackie
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Excellent mobility tool

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : I have recommended Repsly to all of my clients who have a mobile workforce. It is incredibly user friendly and customisable. It has changed the way organisations gather information in the field and react to changes in the marketplace that are made visible by Repsly.

Avantages :

Easy implementation with no system integration requirements. App is user friendly and constantly updated.

Inconvénients :

The biggest con for South Africa is the exchange rate, which is unfortunately out of our hands.