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à choisir le meilleur logiciel

Canada Produit local

Description de ebase

eBASE fournit aux conseils d'administration scolaires, établissements scolaires indépendants, établissements d'enseignement supérieur, universités et entreprises un logiciel à la fois robuste et facile d'utilisation qui garantit que les établissements et leurs actifs financiers sont gérés et utilisés efficacement.

Cette suite de modules en ligne simplifie et rationalise tous les aspects de la gestion des installations afin de permettre aux utilisateurs de gérer entièrement leurs opérations quotidiennes à partir d'un emplacement facile d'accès. L'éditeur vous aidera à créer un système de gestion d'établissements qui sache répondre précisément à vos besoins.

Qui utilise ebase?

eBASE offre aux conseils d'administration scolaire, établissements scolaires indépendants, établissements d'enseignement supérieur et universités, municipalités et entreprises une suite logicielle à la fois robuste et facile d'utilisation.

ebase Logiciel - 1
ebase Logiciel - 2
ebase Logiciel - 3
ebase Logiciel - 4

ebase ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Canada
ebase

ebase

4,6 (39)
Produit local
1 500,00 $
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
153
Intégrations introuvables
4,5 (39)
4,6 (39)
4,9 (39)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
45,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
181
24
4,6 (1 333)
4,5 (1 333)
4,7 (1 333)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ebase

UpKeep
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôle du processus d'approbation
Création de bons de travail
Modèles
Spacewell
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des ordres de travail
Rapports et analyses
DirectLine
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
eBooking
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des promotions
Logiciels CRM (gestion de la relation client)
Réservations de groupe
WebWork Time Tracker
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps
Suivi du temps en ligne
Workday HCM
Fonctionnalités les mieux notées
Portail des employés
Suivi du temps
Versement direct
Simpro
Fonctionnalités les mieux notées
Planification de la maintenance
Planification des tâches
Planification et programmation de projets
Rosmiman
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur ebase

Note moyenne

Note globale
4,6
Simplicité d’utilisation
4,5
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
64%
4
33%
3
3%
mark
facility manager (Canada)
Eau/gaz/électricité, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Well worth the investment

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We use them for daily site logs, health and safety inspections and equipment maintenance with the work order system.

Avantages :

Ebase has been a great product to use and grow with our school Board, We have slowly added components on as required and increased our users from office staff to on site staff as well as custodial staff. Customer support has been exceptional with responses and questions and have been able to tailor to our needs. Very user friendly.

Inconvénients :

The only con was getting our 500 staff trained on this program as we switched from a completely different type of program for our work order system. Ebase helped with multiple training sessions as needed and willing to set up virtual sessions to be able involve all parties.

Radu
Head of Facilitites (Canada)
Gestion de l'enseignement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

User perspective and feed back as a manager of the team which use the product

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Tracking manpower of custodians and maintenance team, daily functionality of the tasks scheduling. Its easy to use, easy to get around practically self explanatory.

Avantages :

The e-base software is easy to use, specifically on a day to day basis, recurring WO functions works well to maintain facilities, asset management is really useful on creating a budget and asses equipment cycle function and replacement. Recently we integrated more and more the system for functions and events and is the only system we use to book rooms and schedule setups of events.

Inconvénients :

Assigning a tag to the equipment and tracking inventory equipment, we think could be better linked to residual value of the assets value with accounting department.

Chantal
Administrative Assistant (Canada)
Eau/gaz/électricité, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Community Use of Schools

3,0 il y a 4 ans

Avantages :

Easy to use for myself and the public users for Community Use of Schools module.

Inconvénients :

Specific reports are hard to locate. It would be great if there was an option to enter in the specific information required and generate a report.

Jason
Projects Officer (Canada)
Eau/gaz/électricité, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Work Orders/Logs

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

To date I personally use the above listed modules and the Board plans on expanding. To date the software has been easy to use and customize to our specific needs. I would recommend the software for any size organization.

Inconvénients :

No Complaints so far. We launched during COVID and were still successful

Jamie
EHS Advisor (Canada)
Gestion de l'enseignement, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best Facilities Management Software

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I have had the opportunity to use other health and safety management software over my 25+ year career in the health and safety profession and eBase is by far the most customizable and user friendly software on the market. Changes to templates can be made easily in-house, without additional service fees or or long delays. Finally, the customer services team provides direct person-to-person assistance in a timely manner and have been a pleasure to work with. I highly recommend eBase.

Avantages :

I use eBase for our health and safety management system. The system has various module including logs, workplace inspections, work orders, document library and a forms module to create customizable forms, such as, hazard/incident reporting and investigation reports. The best part about eBase is that the modules are customizable to suit our needs, and we can make changes to the template on the go, with no need to submit a ticket and wait months for changes. The software allows us to schedule logs, inspections, etc. automatically, and has feature to remind end user of overdue items. Similarly, we customized our incident reporting system to alert the supervisor in real-time when an incident report is submitted. Each module also has a reports components that allow us to create customized reports for tracking, reporting and trends analysis, as well as the option to export to Microsoft Excel. We were easily able to integrate our HRIS system through Active Directory into eBase for employee and supervisor demographics for hazard/incident reporting.

Inconvénients :

As will all software, there are some features that do not work exactly how I want them to or I would like to have. That said, the eBase development team is very open to receive suggestions for continually improving the software, and some of the changes we have requested have been implemented.