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Description de Pair Up Systems

Logiciel de garde d'enfants et de services de nourrice qui inclut la gestion d'agence, la gestion des clients, le suivi des candidatures, des communications automatisées et le traitement des paiements.

Qui utilise Pair Up Systems?

Non fourni par l'éditeur

Pair Up Systems ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Pair Up Systems

Pair Up Systems

4,4 (11)
250,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
Fonctionnalités introuvables
Intégrations introuvables
3,8 (11)
4,0 (11)
4,7 (11)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
1,69 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
15
Intégrations introuvables
4,5 (342)
4,6 (342)
4,7 (342)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Pair Up Systems

Storypark
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Gestion des communications
Portail parent
Procare Solutions
Fonctionnalités les mieux notées
Portail parent
Suivi des présences
Sécurité des données
brightwheel
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Portail parent
Suivi des présences
CRAFTS
Fonctionnalités les mieux notées
Inscriptions et intégrations
Suivi des présences
Sécurité des données
Parent
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des communications
Portail parent
Sécurité des données
TUIO
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Sécurité des données
Traitement des paiements
EdOptim
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Jackrabbit Care
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des étudiants
Infos/dossier d'étudiants
Suivi des présences
Lillio
Fonctionnalités les mieux notées
Portail parent
Rapports quotidiens
Suivi des présences

Avis sur Pair Up Systems

Note moyenne

Note globale
4,4
Simplicité d’utilisation
3,8
Service client
4,7
Fonctionnalités
3,7
Rapport qualité-prix
4,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
55%
4
27%
3
18%
Ami
Owner/President (É.-U.)
Services aux consommateurs, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Pair Up User

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I've been working with the (designer) for over a decade, and love the Pair Up system software. It's very intuitive & easy to figure out. I also love that our data is never down or missing. If/when there is an issue, it's resolved quickly.

Avantages :

I love the ease and functionality. It's so easy to teach a new person, with no prior experience working with our business, how to use the software for purposes of training new administrators. Everything is self explanatory and even with no User Manual, just by playing around on the site & clicking on different menus/submenus, it is easy to figure out quickly.

Inconvénients :

I don't like that the sitter availability calendar is still not cell phone friendly, as most new applicants apply using their phones. I brought up this issue several times over the last 8 years, but it still has not changed. We then have to go in and individually unblock each 1/2 hr time that the sitter's phone entered (as they cannot for example, enter a 10 hr open block without it changing to 1/2 hr increments, which is incredibly time consuming and tedious.

Siobhan
Owner (É.-U.)
Services aux consommateurs, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good product in a unique market

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

I have been using Pair Up Systems for more than 2 years now and in that time have seen it's features and functionality improve. While the overall aesthetics leave something to be desired, the product functions very well and experiences very few glitches. When any problems do occur, customer support is quick to respond. In our industry there is nothing that I have found that competes with Pair Up and it's effectiveness and I do think the company is looking to continually improve the product over the next few years.

Inconvénients :

It is still a bit clunky. and currently based online and in e-mail. More phone integration and an app would be amazing.

Jaclyn
Regional Director (É.-U.)
Services à la personne et aux familles, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

It works but lacks modern features

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

I like that our clients and caregivers can sign up and use the software.

Inconvénients :

That it doesn't alert us when a caregiver accepts a sit request. That profile photos are not automatically sent to the families. That a caregiver's city and state are not listed next to their info when all sitters are listed out. It would be great if we could put caregivers into categories or organize them by location. That the favicon cannot be changed on the website or when bookmarking it on a phone.

Réponse de l'équipe de Pair Up Systems

il y a 5 ans

Jaclyn- this is great feedback. We are actually in process on most of these! The sit notification is changing in 2019, and the favicon & location grouping (like your city/state request) in 2020. The caregiver pictures will continue to remain in the family profile. When we email them they stop getting delivered to parents because they look like spam to email clients!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

I love this system for my on call babysitting scheduling. It frees up my time.

4,0 il y a 6 ans

Avantages :

I love that it has a large data base for all my sitters and clients. The scheduling feature for both my sitters and clients is wonderful. It helps me be taking care of the tedious scheduling, so I can handle the behind the scenes more.

Inconvénients :

I wish it was more mobile friendly. I have clients and sitters complain about the usability when trying to schedule on their mobile phones. I feel the same. I do most of my work on the go and using my phone can be frustrating at times.

Danielle
Owner (É.-U.)
Services à la personne et aux familles, Travailleur autonome
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Happy with Pair Up

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I’m happy with the service, it gives me more freedom to get the behind the scenes and get business done without having to do all the tedious work of scheduling

Avantages :

I love that it is an automated system that allows me to get more work done behind the scenes.

Inconvénients :

I don’t love that it’s not super mobile friendly. I wish they had an app for this.

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