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Canada Produit local

Description de ClinicSense

Idéal pour les médecins indépendants et les petites cliniques, cette solution de gestion de clinique aide les utilisateurs à gérer les ventes, les rendez-vous, etc.

Qui utilise ClinicSense?

Une solution web de gestion de clinique qui permet aux massothérapeutes, acupuncteurs, ostéopathes, etc., de gérer la planification des rendez-vous, les rapports, les paiements, ainsi que d'autres tâches administratives.

Où peut se déployer ClinicSense?

Basé sur le nuage
Sur site

À propos du vendeur

  • ClinicSense
  • Fondé en 2013

Assistance ClinicSense

  • Support téléphonique

Pays disponibles

Albanie, Allemagne, Andorre, Autriche, Belgique et 51 autres

Langues

anglais

ClinicSense - Prix

À partir de :

39,00 $ US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

ClinicSense n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de ClinicSense est disponible à partir de 39,00 $ US/mois.

Tarification et forfaits obtenez un essai gratuit

À propos du vendeur

  • ClinicSense
  • Fondé en 2013

Assistance ClinicSense

  • Support téléphonique

Pays disponibles

Albanie, Allemagne, Andorre, Autriche, Belgique et 51 autres

Langues

anglais

ClinicSense en vidéos et en images

ClinicSense Logiciel - 1
ClinicSense Logiciel - 2
ClinicSense Logiciel - 3
ClinicSense Logiciel - 4
ClinicSense Logiciel - 5
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Vidéo de ClinicSense
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Fonctionnalités - ClinicSense

  • Accueil des patients
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Confirmation et rappels
  • Conforme HIPAA
  • Conformité pour le secteur médical
  • Dossier médical informatisé et partagé
  • Dossiers d'antécédents médicaux
  • Facturation
  • Fonctions pour secteur médical
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de cabinet
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des employés
  • Gestion des patients
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réservations
  • Gestion du personnel
  • Graphiques
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Marketing par courriel
  • Modèles personnalisables
  • Notes SOAP
  • Notes sur l'évolution
  • Paiements en ligne
  • Paiements électroniques
  • Planification automatisée
  • Planification de traitement
  • Planification des médecins
  • Planification des patients
  • Planification des rendez-vous
  • Planification en temps réel
  • Point de vente (PDV)
  • Portail des patients
  • Portail libre-service
  • Pour la kinésithérapie
  • Pour les podologues
  • Pour les spas médicaux
  • Rappels
  • Rappels par courriels
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rendez-vous récurrents
  • Replanification
  • Réservation en ligne
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la progression
  • Synchronisation du calendrier
  • Sécurité des données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit et de débit
  • Traitement des paiements

Alternatives à ClinicSense

Cliniko est un outil de gestion de cabinet qui est apprécié et utilisé par plus de 30 000 professionnels de la santé dans le monde entier.
Logiciel de gestion de massothérapie avec prise de rendez-vous en ligne 24 h/24, 7 j/7, messagerie client automatisée, etc.
Un logiciel d'agenda qui peut aider à gérer et à développer une petite entreprise.
Zendesk permet aux entreprises de fournir une assistance, d'adapter le libre-service et de se différencier avec un engagement proactif.
Square Appointments est un PDV de planification tout-en-un pour la réservation, les paiements et la gestion des équipes.
Plateforme complète de gestion de cabinets pour les professionnels de la santé et du bien-être. 25 000 clients gèrent leur entreprise avec SimplePractice.
Réservation en ligne, planification des ressources, génération de leads et solution de reporting pour la gestion des activités de massothérapie. En savoir plus sur WellnessLiving
Solution SaaS avec rendez-vous réguliers, galerie de photos, reporting quotidien et fonctionnalité CRM destinée aux barbiers et esthéticiens.
Logiciel cloud de réservation en ligne, de planification, de point de vente et de marketing : tout ce dont vous avez besoin pour mieux gérer votre entreprise de massothérapie.

Avis sur ClinicSense

Note moyenne

Note globale
4,8
Simplicité d’utilisation
4,9
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
85%
4
14%
3
1%
1
0%
Jeanie
Jeanie
Muscular Therapist Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

All I Need is in ClinicSense

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : I was an early adapter and have been impressed from day one from the pricing, the capacity and the constant development of the product.

Avantages :

I like the feedback options and that ClinicSense is constantly improving/adjusting the product to provide more/better features to the end users (therapists and clients).

Inconvénients :

I can think of not one thing that I do not like about ClinicSense that I must have. Eventually, it would be great to be able to complete insurance claims through ClinicSense, but it is not a requirement. All the other features surpass other systems that I have seen.

Teara
Owner, Massage Therapist (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, Travailleur autonome
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

It Just Makes Sense!

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : I have had nothing but incredible experiences with ClinicSense down to their video training on new releases, and help from their IT department. The response time is incredible and they keep you updated with upcoming and even ask what we would as consumers like to see and vote on it.

Avantages :

What I like most is that I have control over my appointments and if my current clients or future clients can book automatically or if I need to approve before hand or decline a client. I find most useful the reporting records, SOAP notes, memos which is very helpful to put information (family, pressure they like, trips that are coming up) and it can be selected on every appointment or a certain treatments.

Inconvénients :

The only few item I don't like is that I can't do my notes on my iPhone or iPad - I can only review customer name and forms they filled out for the upcoming appointment. I would also like it if there was an option to be able to add to where there is an add-on to a treatment instead of creating an entire treatment that has it on there. As a therapist I can add on to invoice but client can't do it when booking if then wanted to put an add-on.

Sabrina
Owner (É.-U.)
Médecine douce, Travailleur autonome
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Review

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

Price is great. The desktop version is very easy to maneuver and adding and deleting appointments is simple, as is updating patient information. There's color coding which I love. The online booking feature is very simple as is the adding to my calendar subscription.

Inconvénients :

I HATE that I used to have texting reminders and it was removed and ClinicSense wanted to charge an extra $10/month... $5/month I could've gotten behind but not $10. I also don't like the mobile app. It's slow and I don't like having to scroll down. I have made appointments on the wrong day because the app doesn't seem to catch up. I'm not sure why I have to Save any changes I have done before being able to invoice out the patient either. I just found out about the clinical intake, but after using it, I found out it deletes past information which is terrible. Also, I would like to make that the one that automatically pops up, and I haven't been able to find a way to do that. I would like that version to be be used by patients so I after they fill out their intake, it won't be deleted when I go in and have a conversation with them. I also don't like that I can't split up my day. I have to add in a Personal Block. I would like to have 9-12 then 4-8 time frames available, for example.

Réponse de l'équipe de ClinicSense

il y a 5 ans

Hi Sabrina! As was originally mentioned, there was an error on your account where you were receiving features from a higher priced plan. Since SMS reminders cost money to send, we had to correct that mistake. It's for unlimited SMS, where many other programs charge $0.08 to $0.20 per message. We regret that the initial mistake was made, but provided a few options for moving forward and gave several weeks notice that we had to make the correction. In the next update of our forms you'll be able to see all past versions rather than just the current version :)

Angela
Owner Manager (Canada)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to use, best Massage Therapy management tool I've seen.

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : I have been with clinicsense for some time and have only experienced its platform getting better and easier to use. I was so happy about it during and throughout the pandemic as adding extra forms and health information was easily accessible and we can continue to edit forms and messages which is fantastic.

Avantages :

I love how easy it is to click and use. The widget was easy to add to my website and the link to Facebook. I like the look and feel and that I can manage how much information the therapist and front end can view from shared profiles. I can see everything from my account- Revenue, sales tax, etc. divided by therapist making payroll a breeze.

Inconvénients :

I don't feel the mobile version is the best yet. I would like to access reports and such from the app and be able to use the back button without logging out. I also would like to have better access to how the soap notes are inputted as this is not something we currently use. but we are moving closer to paper-free.

Leigh-Anne
Registered Massage Therapist (Canada)
Santé, bien-être et fitness, Travailleur autonome
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great platform

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

ClinicSense's Lite plan offers essential features for RMTs, including client management and online scheduling. The user-friendly interface simplifies booking and billing processes, enhancing the efficiency of my practice.

Inconvénients :

On the Lite plan, limited customization and advanced tools may be a drawback for some practitioners. Also, some features are not easily accessible when using the platform on a mobile device.