Description de EngageBay

EngageBay est une plateforme de marketing automation tout-en-un simple et abordable conçue pour les petites entreprises et les start-up afin d'acquérir, d'engager, d'entretenir les visiteurs web et de les convertir en clients satisfaits. Acquérez des leads grâce à des formulaires de génération de leads et des fenêtres contextuelles, engagez les visiteurs web à l'aide de belles pages de renvoi, entretenez-les avec des e-mails motivants et automatisez votre entonnoir marketing via le marketing automation, le tout depuis une plateforme facile à utiliser.

Qui utilise EngageBay?

Les petites et moyennes entreprises qui recherchent un logiciel de vente et de marketing tout-en-un abordable pour acquérir, engager, entretenir et transformer les visiteurs en clients.

EngageBay Logiciel - 1 EngageBay Logiciel - 2 EngageBay Logiciel - 3 EngageBay Logiciel - 4 EngageBay Logiciel - 5

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EngageBay

4,6 (362)
EngageBay
14,99 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
228
33
4,5 (362)
4,7 (362)
4,8 (362)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $ US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
102
138
3,8 (635)
3,8 (635)
3,9 (635)
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Alternatives à EngageBay

Marketo Engage
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des leads
Saisie de leads
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Gestion des feuilles de temps
Synchronisation du calendrier
Agile CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Rapports et analyses
Drip
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes par courriel
Segmentation
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes par courriel
Gestion des courriels
Marketing par courriel
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
CRM
Suivi des clients
Freshdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Rx30 Pharmacy System
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données sur les médicaments
Point de vente (PDV)
Prescription électronique
Constant Contact
Fonctionnalités les mieux notées
Courriels optimisés pour format mobile
Gestion des campagnes par courriel
Marketing par courriel

Avis sur EngageBay

Note moyenne

Note globale
4,6
Simplicité d’utilisation
4,5
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
66%
4
30%
3
3%
1
0%
Jean luc
Gérant (France)
Services financiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Une bonne apllication

5,0 il y a 3 mois

Avantages :

Engagebay est une application complète facile à prendre en main à un prix raisonnable..

Inconvénients :

Le nombre de mails à envoyer qui est assez limité dans un premier temps

Azizah
Azizah
Office Management (Malaisie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Complete package for marketing tool

5,0 il y a 4 mois

Avantages :

We received a complete software package consisting of at least forty diverse modules, which would have cost thousands of bucks. Due to this software, we have ended a profusion of subscriptions. We contacted support with a simple message and got a response nearly immediately.

Inconvénients :

It costs a lot of money to buy more email space. Suppose there was a way to lower the cost of sending emails. Arranging a batch job to perform a sequence or automation at a predetermined time and day

José Gabriel
Senior Business Intelligence Analyst (Angola)
Services et technologies de l'information, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

An All-in-One Solution for Businesses - EngageBay

5,0 la semaine dernière Nouveau

Commentaires : Overall, EngageBay is an excellent all-in-one solution for businesses. The comprehensive feature set makes it a great choice for both small and large businesses. The user interface is easy to use, and customer service is always available to help. The only downside is the cost, but for those who are willing to invest in it, EngageBay is definitely worth the price.

Avantages :

EngageBay is an amazing all-in-one solution for businesses. It offers a comprehensive suite of features that are tailored for both small and large businesses. It has everything I need to manage customer relationships, marketing campaigns, and more. The user interface is easy to use and the customer support is always available to answer any questions I may have.

Inconvénients :

While EngageBay is a great all-in-one solution, it can be a bit expensive for some businesses. The pricing plans are quite comprehensive, but they can be a bit overwhelming for those who don't have an in-depth knowledge of online marketing tools. Additionally, some features require additional setup and configuration, which can be time-consuming.

Utilisateur vérifié
CTO (Roumanie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Absolutely horrible!!

1,0 l’année dernière

Commentaires : I've setup a "Sequence" with 3 emails to be sent before holding my Webinar and thought everything was ok and went on. Just to come back on the day of the Webinar to see that nothing was sent and every contact was hard bounced. Yes every single one of them.
Furthermore I couldn't send any email broadcasts to the contacts either. So mainly I was left with leads for my Webinar which I couldn't even use, were it up to Engagebay.
The support team's solution? Purchase credits to "verify the contacts" to be able to use them.
So besides making me lose my time, not delivering the emails and rendering all my contacts useless they want me to purchase something for it to actually work??
Absolutely disgusting and shameful business practices! They then tell me that the problem is not on their end and insist that every contact has an invalid email address. With another similar service I sent the emails with ease. Out of all the contacts, only 4 bounced.
Engagebay has set me back a lot with this.
Avoid at all costs!

Avantages :

At first I liked what it offered for the free plan (things that other similar services didn't offer for free).

Inconvénients :

It doesn't work at all and the support team asks you to purchase credits for it to work.

Réponse de l'équipe de EngageBay

l’année dernière

Hi there, sorry to know about your experience with EngageBay. Just to bring to your notice, a hard bounce happens only when the email address is invalid. It looks like that is the case here. If the email address is invalid, there is nothing we can do from our end to avoid a hard bounce. To prevent such cases, we recommend all our users to verify all the emails they have on the list. Please note that we do not provide email verifier service ourselves and hence recommend other 3rd party solutions. Seems like the other service you used has a built in validation service and hence the bounces were limited. I would recommend you to send an email to [email protected]om including the registered email address for your account and we can check what may have caused the bounces, though we are certain that it was due to the emails being invalid, we could always cross check.

David
David
Web Developer (Irlande)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Appareils médicaux, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great Value and Service

5,0 il y a 4 mois

Avantages :

It's developer-friendly - important when you want to customise something like a contact form or email. It's very easy to navigate and figure out. Support is great - very fast and helpful. It does so much for such a reasonable cost compared to competitors. Very stable and reliable.

Inconvénients :

Some features are a little rough around the edges - reporting, for example. It would be great to see their reporting capabilities improved. At the moment I rely on exporting raw csv data and transforming that data before I can report on it.

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