17 ans à aider les entreprises canadiennes
à choisir le meilleur logiciel

MeridianLink Opening

MeridianLink Opening

Description de MeridianLink Opening

Une technologie et des services pour réduire les coûts et améliorer la rentabilité. La solution permet chaque jour aux institutions financières et aux consommateurs d'améliorer leur efficacité et de maximiser les expériences de prêt et de services financiers. Optimisez l'efficacité et améliorez l'expérience client, grâce à une suite de solutions de prêt et d'analytique numériques. Y compris la création, l'analytique, le consulting, etc. Découvrez pourquoi 68 des 100 plus grands organismes de crédit font confiance à MeridianLink.

Qui utilise MeridianLink Opening?

Non fourni par l'éditeur

MeridianLink Opening Logiciel - 1
MeridianLink Opening Logiciel - 2

MeridianLink Opening ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

MeridianLink Opening

MeridianLink Opening

4,8 (9)
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
26
1
4,6 (9)
4,6 (9)
4,8 (9)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
147
21
4,5 (36)
4,3 (36)
4,5 (36)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à MeridianLink Opening

Turnkey Lender
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte des paiements
Rapports et analyses
Traitement des prêts
Intelligrow
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Cyberbank
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
ASPEKT Product Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
OmniConnect
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des données
Gestion des intégrations
Rapports et analyses
Trusek
Fonctionnalités les mieux notées
Services bancaires de base
Suivi de la conformité
Surveillance des transactions
EBANQ
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Corniche
Fonctionnalités les mieux notées
Banque en ligne
Gestion de la conformité
Services bancaires de base
ebankIT
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur MeridianLink Opening

Note moyenne

Note globale
4,8
Simplicité d’utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
78%
4
22%
Lindsey
Lending & Accounts Control Manager (É.-U.)
Banque, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

XpressAccounts Review

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall, my experience with XpressAccounts has been very easy. Its simple, to the point and you really just need to follow the prompts throughout the application in order to successfully complete an application!

Avantages :

XpressAccounts is very easy to use - and setup in a way that is also very easy for the user to accomplish the setup of a new application. I also love that the third party products are integrated and auto-archive into letters/docs for the user, so it eliminates the need to manually download reports and upload into the file.

Inconvénients :

The only thing that I feel could improve, is putting the "create account" button sooner in the application - before you perform the "letters/docs" item. Because you need to create the account number before you generate documents that include the account number, so that seems to be backwards on the application workflow.

PONCIETTA
BUSINESS BANKER (É.-U.)
Banque, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

GREAT CUSTOMER SUPPORT

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I would have to say that my overall experience with this software has been great. I really depend on the XpressAccounts Apps to get my work done and I also find that when I need to make changes to existing forms or add new forms, the turnaround time has been unbelievable. Everyone that I have worked with has been so helpful and friendly that it makes the entire process completely stress free.

Avantages :

This software is easy to integrate into our other working systems. It is very user friendly and I think that it was designed with people who are not so computer savvy in mind. The steps are easy to follow and the set up is great.

Inconvénients :

I cannot think about anything that I do not like about this software. I have not run into any issue with it in all of the years that I've been using it.

Christian
Systems Analyst (É.-U.)
Services financiers, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Simple but powerful

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : It has been a good partnership and we enjoy how easy it is to work with ML on any of our needs.

Avantages :

I like how it is becoming user first oriented with Application Portal being mobile first. Also how the system is constantly being updated to new standards without us having to invest additional time and money for many of them.

Inconvénients :

I do wish that more of the backend setting were more granular so we could set more conditions for unique situations. Also would like to see more of the application fields to be in advantage conditions. Such as fields related to foreign individuals

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Banque, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Xpress Accounts Review

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : bridging the gap between online applications and our core system

Avantages :

I like the flow of opening a new account. We are newer to using the software but once you have processed a few it gets easier and easier. I also like the look and feel of the online application and the ease of working with it once it is submitted.

Inconvénients :

It was a little cumbersome building all if the products into the system....but I would assume any new build would take ample time.

Yuriy
VP of Technology & Innovation (É.-U.)
Banque, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

MeridianLink XA Review

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Even though implementation is hard, because you get an empty box and need to fill it in yourself by inputting all configs manually, the MeridianLink Software Development Consultants do a great job assisting you with all the aspects. All SDCs that we worked with were superb.

Avantages :

Online Application Portal that comes with it.

Inconvénients :

Not too easy to implement unless you have a dedicated technical team internally which we lack.