17 ans à aider les entreprises canadiennes
à choisir le meilleur logiciel

Description de Spider AF

Détectez, bloquez et empêchez la fraude publicitaire numérique contre les faux clics et les installations. L'éditeur établit des partenariats solides avec les annonceurs, les réseaux, les DSP, les SSP et les éditeurs dans le monde entier. Spider AF utilise la science des données, le machine learning et les techniques d'intelligence artificielle pour lutter contre la fraude. L'objectif est de fournir aux clients de meilleurs résultats avec des canaux plus sécurisés pour concentrer leurs efforts marketing. Essayez la nouvelle solution en temps réel pour la publicité PPC. Démarrez dès aujourd'hui avec un simple lien d'API AdWords et une balise JS.

Qui utilise Spider AF?

Les services de Spider AF au sein de l'écosystème Ad Tech visent les réseaux publicitaires, les agences de publicité, les DSP, les SSP, les échanges publicitaires, ainsi que les annonceurs d'applications mobiles.

Spider AF Logiciel - 1
Spider AF Logiciel - 2
Spider AF Logiciel - 3
Spider AF Logiciel - 4

Spider AF ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Spider AF

Spider AF

4,5 (13)
150,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
53
11
4,4 (13)
4,3 (13)
4,6 (13)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
8 000,00 $ US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
260
89
4,6 (5)
4,8 (5)
4,8 (5)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Spider AF

SAS Customer Intelligence 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Planification des campagnes
Suivi des conversions
Singular
Fonctionnalités les mieux notées
Mesure des performances
Suivi du ROI
Tableau de bord
Lunio
Fonctionnalités les mieux notées
Détection de fraude
Détection des robots
Pour les campagnes CPC (coût par clic)
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes par courriel
Optimisation mobile
Adriel
Fonctionnalités les mieux notées
Mesure des performances
Suivi du ROI
Tableau de bord
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion des rendez-vous
Surveillance des avis émis
Kochava
Fonctionnalités les mieux notées
Cartographie du parcours client
Gestion des campagnes
Rapports personnalisables
Adalysis
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Gestion de la publicité
Gestion des performances
Madgicx
Fonctionnalités les mieux notées
Data discovery
Fusion de données
Rapports et statistiques

Avis sur Spider AF

Note moyenne

Note globale
4,5
Simplicité d’utilisation
4,4
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
77%
4
15%
1
8%
Erik
Erik
Founder (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Complete offering, incredible support, cannot recommend highly enough.

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : Throughout my interactions, they were quick to jump on calls with me to work through challenges, and their high-touch approach was the best I've ever seen of any service period.

Avantages :

There's so much to like, but if I had to pick a favorite aspect of Spider AF, it's the support. Within 2mins of starting a live chat to ask a question, I was in a video call with one of their reps talking about my needs and getting my questions answered. They've been committed and knowledgeable, honest and thorough. Everything you could ever hope for in a service.

Inconvénients :

The only slight downside for me personally is that a lot of the agents I interacted with were in a far time zone from me. That said, they went the extra mile to add me on slack and are responsive even way outside their work hours when I have a question, so that's really well mitigated as well.

Quynh
Quynh
Quality Assurance Officer (Japon)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great solution to prevent fraud traffic and the most supportive team ever!

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : With SpiderAF, it has never been easier to detect fraudulent traffic. Since implementing SpiderAF, we have been seeing a difference in our traffic tracking routine and improvement in our traffic quality, which has resulted in much positive feedback from our buyer partners.

Avantages :

- Very user-friendly dashboard. By digging down into SpiderAF's dashboard, we were able to see the detailed analysis of impressions/clicks distribution, outdated devices, developer's browsers, etc. then found out which publishers and how they delivered bad traffic. - The customer support team of Phybbit works really effectively. They helped us not only in interpreting the analysis but also in continuously developing new functions based on our requests.

Inconvénients :

- Understanding that it is not easy to measure the viewability but that's one of the main features that we're looking for at the moment, so it would be great if they have the analysis of this category.

Anis
Marketing Manager (Émirats arabes unis)
Loisirs, voyage et tourisme, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Scam

1,0 il y a 11 mois

Avantages :

Once purchase you cannot cancel your for 1 year

Inconvénients :

No conversation happening. Conversation is almost zero

Réponse de l'équipe de SpiderLabs

il y a 2 semaines

Hi Anis, Thanks for your feedback. We’re really sorry to hear that your experience wasn’t what you expected. We always aim to be clear and helpful with everyone we work with. For us it's important that all of our clients feels supported. If there’s anything more you’d like to share or if you need any assistance, just let us know. We’re here to help!

Sanae
Marketing, advertising, promotions (Japon)
Jeux vidéos, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A more accurate and effective tool for creating safer ads

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Up until now, we’ve only uploaded ads within Japan to avoid fraud. But ever since SpiderAF was introduced to our agency, we’ve been able to make arrangements to exclude sites with fraud from our billing and we’ve gotten more confident to now take on new challenges abroad without increasing any labor from our part.

Avantages :

・Each kind of fraud is visualized through scores, so we can see what we need to pay attention to from a glance. ・CTIT distribution is displayed on a graph, so we can provide concrete evidence against fraud. ・Since fraud is determined by site IDs, ad terminations can be kept at a minimum. ・We can take full advantage of the tool thanks to the great amount of support from SpiderAF staff after we introduced the tool.

Inconvénients :

・There needs to be improvements in the SDK campaign names since campaign names are displayed on SDK as is. ・There needs to be a better understanding on the characteristics of every ad when they’re being uploaded because there have been times where ads with different CTIT distribution characteristics from the average are mistaken for fraud.

Jinji
Marketing (Japon)
Télécommunications, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Automatic& Reasonable service

5,0 l’année dernière

Commentaires : It is impressed.

Avantages :

I don't need to spend a lot of time on it, the service would do AD fraud detection automatically for me.Also the price is reasonable, customer support is kind and heartful.

Inconvénients :

Maybe the variety of frauds are hard to explain to other people.But that is not the service's fault.