Qui utilise Primary ?

Primary is used by Digital Product Managers, Digital Transformation Consultants, and founders of digital start-ups.

Description de Primary

Untangle your digital plans, allow users and developers to work out together what jobs your app will do, and how it will do them. Only build what supports your business strategy. See the relative complexities and create realistic expectations. Iterate faster by testing ideas in an easy to understand model before committing to code. Free tier to get started.

Informations sur Primary

ReqFire

https://www.primary.app

Fondé en 2017

Spotlight_media_placeholder

Présentation des tarifs de Primary

Primary est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Primary est disponible à partir de 8,00 $ US/mois.


À partir de

8,00 $ US/mois

Version gratuite

Oui

Version d’essai gratuite

Oui

Déploiement et prise en charge de Primary

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Primary - Fonctionnalités

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des nomenclatures
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Champs personnalisables
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Définition des priorités
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de la conception
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des audits
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des changements
  • Gestion des documents
  • Gestion des exigences
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des modèles
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des tâches
  • Gestion du cycle de vie
  • Idéation et production participative
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Monitoring
  • Nomenclatures
  • Notes et commentaires
  • Outils de collaboration
  • Outils de planification
  • PDM (product data management)
  • Piste d'audit
  • Planification de projets
  • Planification des tâches
  • Programmation des tâches
  • Projections
  • Rapports et statistiques
  • Stockage de documents
  • Suivi de la production
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des coûts
  • Suivi des statuts
  • Suivi des étapes
  • Tableau de bord d'activités
  • Visualisation de données
  • Worfkflow de projets
  • Workflow configurable

Logiciels PLM (Product Lifecycle Management) : afficher la liste complète

  • @mentions
  • API
  • Aperçu de Gantt/du calendrier
  • Authentification unique
  • Cartographie du parcours client
  • Champs personnalisables
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Définition des priorités
  • Enquêtes et feedback
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de la communication
  • Gestion de projets
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des délais
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des exigences
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des idées
  • Gestion des ressources
  • Gestion des tâches
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Liste de tâches (to-do list)
  • Mises à jour en temps réel
  • NPS des clients
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Outils de planification
  • PLM (product lifecycle management)
  • Planification de lancement
  • Planification de projets
  • Planification des tâches
  • Programmation des tâches
  • Projections
  • Projets multiples
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Roadmap stratégique de produits
  • Stockage de documents
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des projets
  • Suivi des statuts
  • Suivi des étapes
  • Suivi du temps des projets
  • Tableau de bord d'activités
  • Worfkflow de projets

Logiciels de gestion des produits : afficher la liste complète

  • API
  • Analyse des campagnes
  • Analyse des comportements
  • Analyse en temps réel
  • Analyse prédictive
  • Analyse visuelle
  • Analytique de l'engagement
  • Authentification unique
  • Base de données de clients
  • CRM
  • Comptes clients
  • Données en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion de la communication
  • Gestion des actions
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des flux de travail
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Marketing multicanal
  • Marquage
  • Mesure des performances
  • Modèles
  • Modèles personnalisables
  • Modélisation de l'attribution
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Optimisation des taux de conversion
  • Outils de collaboration
  • Personnalisation
  • Planification des campagnes
  • Profils de clients
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation des campagnes
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi comportemental
  • Suivi de l'activité des clients
  • Suivi des activités
  • Suivi des conversions
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests A/B
  • Visualisation de données
  • Web analytics
  • e-mail marketing

Logiciels de parcours client : afficher la liste complète

Primary - Avis

Lire tous les avis

Note globale

4,2/5

Note moyenne

Simplicité d’utilisation 4,1
Service client 4,7
Fonctionnalités 4
Rapport qualité-prix 4,4

Évaluer le logiciel

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Donnez votre avis !
Lauren Z.
VP, Creative
Design, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Simplicité d’utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 2020-10-16

"Helped us formalize and scale our testing"

Commentaires: Very positive!

Avantages: Ease of use, features, documentation and annotation abilities

Inconvénients: Nothing to really call out for this area

  • Source de l'avis 
  • Publié le 2020-10-16
Rebecca m. R.
Application Designer
Logiciels, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Simplicité d’utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 2020-10-08

"Very good tool for sharing the process"

Avantages: As a freelance application designer, I often work with small teams that don’t have much (any) experience with the UX process. Primary not only captures the user flows, it’s also a great tool for explaining the process to newbies.

Inconvénients: Primary is opinionated. I honestly cannot decide whether that’s a good thing or not. It’s certainly better than trying to be all things to all people, but my opinion doesn’t always coincide wit’s that of the Primary designers.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 2020-10-08
Garrett A.
Product Designer
Services et technologies de l'information, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Simplicité d’utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    3/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 2020-10-08

"Good Idea But Needs More Functionality"

Commentaires: I think it’s a great idea for a tool but it thus far under-developed.

Avantages: I liked having a new way to visualize a user flow.

Inconvénients: I was charged after already having attempted to cancel. I didn’t find that the app served my needs. It didn’t have the breadth of functionality I would have expected and just during my initial use I discovered several show-stopping bugs.

Réponse de l'éditeur

envoyé par ReqFire le 2020-10-12

Hi Garrett, firstly apologies for the billing snafu. We did have some issues with subscriptions not cancelling correctly at one point. That's been solved and we are happy to refund any overcharging, just email me at [email protected] The app has grown considerably since you were a subscriber. We've added a journey mapping tool that integrates with our user flow maps. There's also a new presentation mode. Perhaps its time to revisit?

  • Source de l'avis 
  • Publié le 2020-10-08
Gianluca C.
Designer
Design, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Simplicité d’utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 2020-10-13

"Love the product but there is room for improvement :)"

Commentaires: I love the concept and find primary extremely helpful during out handoff processes. The section Document is powerful (and I suggest to enhance it, also with easy-to-generate-and-read printable documents). However we as a team still have some issues when it comes to configuring it as some things are not easy to use / navigate as we would like, with the result that we think configuration takes more time than it should. Also sometimes we are forced to use other tools (InVision for presenting, Markdown editor / Office Word to create printable documentation) and spend one or two hours every handoff to explain how Primary works and can be navigated to others. We will continue to use it hoping these feedback can be taken into account in your roadmap :)

Avantages: Sharing journeys and flows with an important focus on the documentation (what the user do, how the system respond..) and the possibility to create and re-use elements (interfaces, rules, data...). It's a great help when passing the project over the developer team in a structured way and with all the information needed that cannot be explained in the interface itself.

Inconvénients: The value proposition (at least the one I perceived) is great. But the product still lacks some important features in my opinion.
- a full screen presentation mode, similar to InVision. The current presentation mode has great focus on the user and system actions. This is great in 2 cases: 1. sharing a project to a team that is already familiar with the interfaces 2. sharing a project with minimal interfaces with the goal to share a common understanding of the flows. But in many cases a navigable full screen view is better for presenting.
- releases cannot be edited to add/remove a flow. generally once created is not easy to understand what is inside a release and what is not, you need to go in presentation mode to understand that.
- it's not crystal clear how I should I use groups and how they relate to journeys (given that groups are not even visible in presentation mode)
- generally speaking navigation in the journeys and flows should be improved. small thing: we have very long flow names as we use User Stories. This is a problem in most cases are names are cut and we cannot recognize what flow we are selecting
- configuring flows should be easier. Examples: duplicating flows (also in bulk), reordering steps or branches, copying a step in a flow into another flow...

  • Source de l'avis 
  • Publié le 2020-10-13
Marco P.
Head of Design
Design, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Simplicité d’utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 2020-10-09

"DOS Review"

Avantages: The idea around the user-flow management

Inconvénients: Password unprotected online docs & presentations

Réponse de l'éditeur

envoyé par ReqFire le 2020-10-12

Hi Marco,
thanks for the review. Note that the presentation password update was released last week, we just haven't got around to sending the newsletter to let you know.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 2020-10-09