17 ans à aider les entreprises canadiennes
à choisir le meilleur logiciel

Description de Litera Compare

Également connue sous le nom de Deltview, la plateforme intelligente et innovante de Workshare permet aux professionnels de comparer, protéger et partager leurs documents importants sur n'importe quel appareil. Les propriétaires de contenu peuvent suivre et comparer avec précision les modifications apportées par tous les contributeurs. Les entreprises disposent de moyens sécurisés pour travailler de manière collaborative et contrôler le processus de changement constant.

Qui utilise Litera Compare?

Secteur juridique, services professionnels, finances et comptabilité, marketing et création, secteur public et organismes à but non lucratif, pharmacie et soins de santé. Consultez le site web de l'éditeur pour plus d'informations.

Litera Compare Logiciel - 1
Litera Compare Logiciel - 2
Litera Compare Logiciel - 3

Litera Compare ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Litera Compare

Litera Compare

4,3 (23)
195,00 $ US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
17
6
4,1 (23)
3,9 (23)
4,1 (23)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
128
22
4,4 (91)
4,5 (91)
4,4 (91)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Litera Compare

LogicalDOC
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Partage des fichiers
Stockage de documents
Dropbox Business
Fonctionnalités les mieux notées
Partage des fichiers
Stockage de documents
Stockage sécurisé des données
Contentverse
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Document Control
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la conformité
Génération de documents
Outils de collaboration
CapLinked
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Stockage de documents
Sécurité des données
EisenVault
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Outils de collaboration
Stockage de documents
SoftExpert Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des flux de travail
Gestion des tâches
Workflow configurable
Intellect QMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Saisie de documents
Stockage de documents

Avis sur Litera Compare

Note moyenne

Note globale
4,3
Simplicité d’utilisation
4,1
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
57%
4
30%
2
9%
1
4%
Steve
Steve
Senior Team Lead (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion des investissements, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Workshare Compare... A great software for file management.

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall, Workshare Compare does not require any training to use because it has a simple and user-friendly interface which makes it easy to use and learn.

Avantages :

Workshare Compare us a solid software that makes file management easier. It is a great tool that allows you to access your files from anywhere anytime and share them with your colleagues and friends.

Inconvénients :

Since I begun using Workshare Compare, i have never encountered any challenge. It is a great software that makes file management easier and faster.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One of the top comparing tools out there, when it comes to office documents

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : Quick word document comparison, integrated with iManage Work. Comparing huge documents with few edits can be done in minutes with this software, and saves valuable time.

Avantages :

One of the top aspects of this software is that in integrates with the DMS we are using (iManage Work), allowing you to open and save documents and comparisons directly from its repository without extra clicking, exporting or importing documents and the related waste of time. It is also usually pretty fast and accurate in comparisons.

Inconvénients :

occasionally we have encontered a few bugs, which then get cleared out in some newer release. this might take a while. Some pdfs might make the software crash, we have seen this sometimes. Although of course this happen rarely in comparison to the amount of documents we are processing monthly.

Aaron
Attorney (É.-U.)
Services juridiques, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Very Disappointing Experience

1,0 il y a 2 ans

Commentaires : In my opinion, Litera has awful customer service and tech support. I spent significant time trying to get them to even provide what I ordered, and had to go back and find sales emails to prove I was entitled to certain products that I was told would be included in my licensed package. They don't really seem to understand their own products, and it feels like dealing with several acquired companies that are not well integrated. They claim the contract review software "leverages Artificial Intelligence" but at best it just seems to be matching prebuilt search algorithms - not even remotely close to what GPT does. It does find some issues in my contracts, but misses a lot of others...so just a hit-or-miss add in that doesn't provide me with much value. One of the benefits I'd hoped to get was being able to cancel my Adobe Acrobat subscription because my Litera package included pdfDocs. But it's a janky program that doesn't even seem to do digital signatures correctly, so most likely I'll resubscribe to Adobe or try something like Kofax. Lesson learned: if they refuse to give you a trial subscription and require a year to year contract, it's because their products don't match the hype. Anyone with good software and support won't be afraid to let you test it and won't try to lock you into a long term contract. Hopefully companies like this will be dinosaurs as the new breed of true AI rolls out.

Avantages :

The best thing about the Litera products is their comparison tool, which does seem to work well.

Inconvénients :

This software is wildly overpriced for what you get.

Thomas
Legal Counsel (R.-U.)
Divertissement, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent Comparison Software

5,0 il y a 9 mois

Avantages :

Litera Compare is incredibly easy to use and intuitive. The ability to compare documents from different products in Microsoft 365 is great and the comparisons produced at the end of the process are always clear. The software will also unpick complicated PDFs for the purpose of the compare which is very helpful.

Inconvénients :

There is nothing I don't like about Litera Compare, it does exactly what I need it do and does it consistently well.

Whitney
Associate (É.-U.)
Cabinet d'avocats, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Litera is a Lifesaver!

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Overall, this tool is a lifesaver when comparing version of contracts. Highly recommended for any attorney.

Avantages :

I use Litera nearly every day as I review contracts. It's a huge timesaver. I appreciate how quickly and efficient it makes my contract review. It also helps in version control

Inconvénients :

Occasionally, the program will freeze while running a comparison. This is usually fairly quickly resolved by restarting.