18 ans à aider les entreprises canadiennes
à choisir le meilleur logiciel

Description de TeamDesk

Plateforme de développement à faible code conçue pour la création de bases de données en ligne. Vous pouvez créer une application de base de données web unique conçue pour faciliter la gestion des données, organiser et stocker les informations que vous utilisez au quotidien et créer une source de données facilement accessible pour votre équipe. Le système est entièrement personnalisable : vous pouvez gérer vos données comme vous le souhaitez et modifier l'application à tout moment. TeamDesk fournit des enregistrements, un stockage et un support illimités ainsi que des tarifs stables et une version d'essai gratuite.

Qui utilise TeamDesk?

Des petites aux grandes entreprises, des fabricants spécifiques à l'intégration verticale des entreprises, TeamDesk est suffisamment évolutif pour s'adapter aux besoins commerciaux des clients.

Où peut se déployer TeamDesk?

Basé sur le nuage
Sur site

À propos du vendeur

  • ForeSoft
  • Fondé en 2001

Assistance TeamDesk

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat/Clavardage

Pays disponibles

Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne, Antigua-et-Barbuda et 134 autres

Langues

allemand, anglais, arabe, basque, bulgare et 40 autres

TeamDesk - Prix

À partir de :

49,00 $ US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

TeamDesk n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de TeamDesk est disponible à partir de 49,00 $ US/mois.

Tarification et forfaits obtenez un essai gratuit

À propos du vendeur

  • ForeSoft
  • Fondé en 2001

Assistance TeamDesk

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat/Clavardage

Pays disponibles

Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne, Antigua-et-Barbuda et 134 autres

Langues

allemand, anglais, arabe, basque, bulgare et 40 autres

TeamDesk en vidéos et en images

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Fonctionnalités - TeamDesk

  • Assistance à distance
  • Automatisation des processus d'affaires
  • Base de données de clients
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Conversion de bases de données
  • Distribution de leads
  • Déclarations de sinistre électroniques
  • Développement d'application Web et mobile
  • Facturation médicale
  • Gestion client
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la flotte
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commandes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des intégrations
  • Gestion des itérations
  • Gestion des médecins
  • Gestion des patients hospitalisés
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des réunions
  • Gestion des soins ambulatoires
  • Gestion des tâches
  • Importation et exportation de données
  • Modèles
  • Outils de collaboration
  • Planification des rendez-vous
  • Rapports et analyses
  • Real-Time Updates
  • Recherche/Filtre
  • Saisie de leads
  • Sans code
  • Sauvegarde et récupération
  • Suivi des interactions
  • Suivi des patients
  • Suivi des réclamations
  • Third-Party Integrations

Alternatives à TeamDesk

Quick Base est une véritable plateforme à code réduit permettant de créer, personnaliser et relier des applications professionnelles cloud hautement évolutives et sécurisées.
Airtable est une base de données accessible par tout le monde offrant une interface de feuille de calcul épurée.
Gérer, collaborer et interagir avec les données sans jamais écrire une seule ligne de code.
Créez votre propre application métier avec Ninox, afin que celle-ci corresponde à votre flux de travail. Ninox vous permet d'intégrer CRM, ERP, RH et bien d'autres…
Une application de création de sondages qui permet de créer des formulaires personnalisables qui peuvent être partagés en même temps que des échantillons à l'aide d'une URL web.
Vous avez un problème commercial ? Créez des applications personnalisées en utilisant le logiciel de premier plan Claris FileMaker pour répondre à vos besoins commerciaux uniques.
Zoho CRM offre aux entreprises une solution de gestion complète du cycle de vie en termes de relation client. En savoir plus sur Zoho CRM
Découvrez la plateforme CRM n° 1 au monde. Gérez chaque étape de vos relations clients entre les services.
Caspio, l'une des principales plateformes low-code du marché, est conçue pour créer des applications de base de données en ligne sans codage.

Avis sur TeamDesk

Note moyenne

Note globale
4,8
Simplicité d’utilisation
4,8
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
88%
4
2%
3
10%
Issac
Issac
Officer (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

An easy tool that enables users to organise, store, retrieve information from databases efficiently

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : An impressive database solution which allows users build databases from scratch allowing objects to be modified and created according to bespoke needs of the organisation

Avantages :

Easy to create predefined database with required fields and size Easy to link spreadsheets , data tables and records seamlessly

Inconvénients :

Should improve the customisation of database with more attributes More modes should be introduced such as test so that UAT can be carried out easily

Réponse de l'équipe de ForeSoft

il y a 4 ans

Thank you for your review, Issac. TeamDesk provides a "test mode" environment, which is called "Development Branch", allowing to perform configuration changes against real data without a risk to mess with the structure. Dev Branch configuration may be promoted or discarded.

Patricio
COO - Director Regional de Servicios (Colombie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

It's not just a cloud database

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

In the organization that I lead, TeamDesk has helped us to automate a large part of our Business Intelligence processes, being able not only to store the information that we manage internally and of our clients, but to integrate it with other cloud systems and giving much more value to that information. It has allowed us to generate cloud platforms for ticket management, geolocation, cost control, cloud reporting, information management, mobile applications, to name a few. The stability of the platform is wonderful. In 4 years of use we have not had a single incident that decreases the overall uptime of the solution. In terms of performance, the ability of the platform to manage and graph information of millions of data in real time is surprising. Another thing that I love is that there is a community of users where we share ideas and new developments, which are listened to continuously by Foresoft and that allows you to have a clear roadmap of the service over time. The support service of Foresoft is very delicate, its service times are in line with any global operation and they are always attentive to any doubts one may have to improve the internal business. We are very grateful for the Teamdesk and Foresoft service, and I am sure that it can help many other companies as it has done with mine.

Inconvénients :

Not problems or cons, I believe that the platform must move to the next level with well-defined Big Data processes, which will surely be on Foresoft roadmap soon.

Calvin Peters
Canada
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Innovative, Powerful and Simple

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

If you're familiar with nothing more than the user's side of a database then Teamdesk gives you the power to create your own vision. Understanding programming language(s) is not a requirement. The development console makes learning to use Teamdesk simple. It is scalable, secure and easily deployable across user platforms. The customer support is second to none! The team is very quick to respond, solidly committed to providing a robust and secure product and very effective in problem-solving with lots of guiding advice to make development and innovation work smooth. They have never let me down and always go above and beyond the call. They are always listening to their user base for new ideas and feedback and are constantly updating, evolving and innovating. We looked at a number of options and even tried a few others before settling with TD but none were as easy to get up and running to start or as easy to learn and develop.

Inconvénients :

I have used TD for 8 years now and the constant innovation loop built into their user feedback has mitigated most shortcomings before I realized there was something missing. I honestly have found no "cons" to date.

Adrian
R.-U.
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Fantastic product and customer service

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

I used Filemaker and Filemaker server for many years before wanting a cloud solution (Filemaker can in theory be cloud based but it's difficult and sluggish). TeamDesk is basically Filemaker plus a hundred times better! And, it has the benefit of being in the cloud. TeamDesk recently implemented Zapier integration (still in beta) which has taken their product to another level for us. We have the database communicating with all sorts of websites, apps and services increasing our productivity by an immense amount! It's hard to stress how fantastic this database is for functionality and what it can do. If you have a problem (like with a formula), you get a quick response from support, usually with a solution (I don't think there's much this database can't do).

Inconvénients :

There is only one "cons" to the product and that's probably the end user UI. Forms for filling in data are a little bit old fashioned and so are the reports (views) of data. Generally it's in spreadsheet format and you can add colour to the row or text but not much else.* This really doesn't matter though! It's functionality and getting things done quickly are what really matters and in this regard it excels. *I think you can now add CSS to the database to improve it's look but I've not bothered with that.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Better & cheaper than Quickbase but lacking mobile form to record (much needed)

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

It's better in may ways than Intuit Quickbase. Also much cheaper. Great service almost around the clock and 7 days a week. Relatively easy to use but you will need a programer for some functions (see cons) Pricing is much better than Quickbase Surprisingly the app looks ok to work with on the mobile but lacking mobile form to record (see cons)

Inconvénients :

BIG negative: no responsive good web to record form which forces you to find an external form app and waste a lot of time with CSS and API development and.... fixing problems. Too long for needed features to be added like "plus" for auto adding additional input fields. There are also glitches like not being to add "none" as an option. TeamDesk is adding features only months after the market has a need for them. Sporadic issues with speed and API calls Adding update needed features will make TeamDesk perfect. Not easy to set good appearance of the records.