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Canada Produit local
ISI Enterprise

ISI Enterprise

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Description de ISI Enterprise

Solution complète de gestion de votre compagnie d'assurance multirisque et habitation, ISI Enterprise est une suite d'administration de premier ordre pour le secteur de l'assurance des biens et multirisque. Combinant une technologie basée sur un navigateur de pointe et des fonctionnalités absentes des autres solutions, ISI Enterprise intègre l'administration des polices d'assurance, le développement de produits, les déclarations de sinistres, la facturation, la comptabilité, la réassurance, le CRM, un portail agent/courtier et la prise en charge de sous-systèmes, notamment la gestion des connaissances/documents, la numérisation et la fusion de courriers.

Qui utilise ISI Enterprise?

Une solution d'administration des polices d'assurance hébergée dans le cloud ou installée sur site, qui aide les entreprises de toutes tailles à gérer l'administration, la facturation, la comptabilité et la réassurance à l'aide d'un portail agent/courtier, de la gestion des documents, etc.

ISI Enterprise Logiciel - 1
ISI Enterprise Logiciel - 2
ISI Enterprise Logiciel - 3
ISI Enterprise Logiciel - 4

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Canada
ISI Enterprise

ISI Enterprise

4,2 (12)
Produit local
1,00 $
Version gratuite
Version d'essai gratuite
34
Intégrations introuvables
4,2 (12)
4,4 (12)
4,8 (12)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
82
Intégrations introuvables
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Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ISI Enterprise Afficher plus d'informations

Verity
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
GO-INSUR
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
tigerlab
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
DRC Insurance Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Surefyre
Fonctionnalités les mieux notées
Afficher plus d'informations Devis
Gestion des contacts
Gestion des documents
Velocity
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
NowCerts
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commissions
Afficher plus d'informations Gestion des polices d'assurance
Gestion des réclamations
AgentCubed
Fonctionnalités les mieux notées
Afficher plus d'informations Devis
Rapports et analyses
Suivi des interactions
TopSail
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur ISI Enterprise

Note moyenne

Note globale
4,2
Simplicité d’utilisation
4,2
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
17%
4
83%
Rufina
Rufina
Insurance Agent (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Assurance, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
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Significantly improved our data capture and manipulation. Increases efficiency.

4,0 il y a 7 ans

Avantages :

For property and casualty insurance, ISI Enterprise provides a good suite of products for our policy administration, claims, product development, reinsurance, accounting, billing, and CRM needs. It captures so much more data and has increased our processing efficiency significantly. Their customer support is efficient, timely and very receptive to suggestions or new ideas. Their knowledge and understanding of insurance is really excellent.

Inconvénients :

Most of the time, reinsurance calculation works really well in almost all scenarios except for those really complex situations that require manual intervention from the user.

Darlene
Business Architect (Canada)
Assurance, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
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It is good in many ways, especially for simple, non-program policies.

4,0 il y a 8 ans

Commentaires : Effective policy management system which handles our reinsurance needs adequately.

Avantages :

Customer Support is great. The ISI team is prompt and efficient. Reinsurance calculation works for at least 90% of our situations. Only complicated reinsurance situations require user manipulation. We can do some internal configuration changes ourselves. Once users have been trained, it is reasonably simple to use.

Inconvénients :

Enterprise is not intuitive for a new user in terms of adding new locations or items. The user interface is clunky for maneuvering to locations, items, and coverages. The inability to move windows is frustrating for users. Slow response for large program policies is a frustration for users. Certain changes which would seem to be easy drop-down option changes (e.g. in Activity Central) are base code changes which means a lot of work to change it. The release management for large changes is complicated (e.g. merging feature branch to QA, then we must regression test after the merge). OOSE transactions are challenging for our large programs in particular. I receive feedback from users that searching is confusing. The problem is that when people search for client number in a policy number field, the (interim) policy number that was generated when a new policy was set up is also return. This is confusing because the client number is not the same as the system generated new business policy number. Although I understand why it happens, the users don't and they think there is a bug in the search function. It would be good to come up with a solution for this. Naming of rating and rule tables is inconsistent.

Cindy
Associate Vice President, Marketing (Canada)
Assurance, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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Tickets tend to remain outstanding for long periods of time

4,0 il y a 8 ans

Commentaires : Broker Module

Avantages :

the new system implementation has brought about many efficiencies for all departments and we continue to realize more efficiencies as we continue to use the system and expand our development opportunities with ISI.

Inconvénients :

as with any new system implementation, there have been some ups and downs but overall the downside of development and implementation have not been critical. The benefits of the new operating system far outweigh any of the issues that we incurred during development and implementation.

Jennifer
VP Finance (Canada)
Assurance, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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We've experienced meaningful improvements in processing efficiencies.

4,0 il y a 8 ans

Avantages :

I like the functionality of the software - if there is something I require, ISI has probably thought of it. If they have not thought about it, they are receptive to new ideas.

Inconvénients :

The current user interface is not great but that's getting an update this year! Otherwise, everything is falling into place. Base reports would be my next 'room for improvement' area.

Réponse de l'équipe de Insurance Systems

il y a 8 ans

Jennifer, We appreciate your feedback. We are excited to begin rolling out our new user interface later this year. Regarding reports, we will be releasing a new business intelligence tool to provide you with more advanced reporting capabilities. Best, ISI

Val
AVP Underwriting (Canada)
Assurance, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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Easy to use - not using to it's full capacity yet

4,0 il y a 8 ans

Commentaires : Commercial packages - automated
Letters automatically generated
Less room for errors with more controls in place
Activity Central - we are not using it to its potential - but will gain even more efficiency once we use it fully

Avantages :

Many increased efficiencies - fully integrated - more data captured - more user controls to prevent errors

Inconvénients :

Out of Sequence endorsements not working correctly yet - Reports not working correctly - Processing time for searches on large policies - comparability issues with different search engines