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Description de Meddbase

Logiciel de gestion de cabinet basé sur le web qui permet aux utilisateurs de partager et d'accéder à des données médicales en direct et à jour sur plusieurs sites.

Qui utilise Meddbase?

Non fourni par l'éditeur

Meddbase Logiciel - 1
Meddbase Logiciel - 2
Meddbase Logiciel - 3
Meddbase Logiciel - 4
Meddbase Logiciel - 5

Meddbase ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Meddbase

Meddbase

3,8 (5)
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
120
6
3,8 (5)
2,7 (5)
4,2 (5)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
45,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
91
16
4,9 (20)
4,5 (20)
4,7 (20)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Meddbase

Cliniko
Fonctionnalités les mieux notées
Planification des rendez-vous
Pour la kinésithérapie
Synchronisation du calendrier
Pabau
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Gestion des rendez-vous
Planification des patients
Qualifacts Insync
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des réclamations
Graphiques
Nexus EHR
Fonctionnalités les mieux notées
Graphiques
Interopérabilité clinique
Prescription électronique
Elation Health
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Planification des rendez-vous
Prescription électronique
RXNT
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Facturation
Prescription électronique
Alleva
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des documents
Graphiques
Power Diary
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des rendez-vous
Planification des patients
iCare
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Graphiques
Planification des rendez-vous

Avis sur Meddbase

Note moyenne

Note globale
3,8
Simplicité d’utilisation
3,8
Service client
4,2
Fonctionnalités
3,7
Rapport qualité-prix
2,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
20%
4
40%
3
40%
Mick
Operations Manager (Irlande)
Cabinets médicaux, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Fantastic Product

5,0 l’année dernière

Commentaires : Excellent - Overall it a fantastic product that can be configured to accommodate a complex network of clinics and customer requirements.

Avantages :

Meddbase is a mature product that has been developed over decades and this is apparent in the huge range of functionality that it offers.

Inconvénients :

There are some global settings which can only be set to either apply to all clients or no clients, having a choice is often more appropriate as one size rarely fits all.

Réponse de l'équipe de Medical Management Systems

l’année dernière

Thank you for such positive comments. We are thrilled that you view Meddbase in this way. We are always looking for ways to improve our product and your feedback will be taken into consideration for future updates. Thank you

Jack
Operations Director
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Online Patient Record System

4,0 il y a 14 ans

Commentaires : I would recommend this product to anyone running a medical practice

Avantages :

MedDBase was implemented in 2009 to help the practice meet more demand from our clients. It's very easy to use, it has a wealth of features and it extremely stable (un like other medical software packages we have used i the past). It provides us with quick access to patient records, supports our medical billing needs and invoices, prescription details and SMS and email services.

Inconvénients :

If your broadband goes down it can mean you are without service until you connect your 3G card or backup line. But this time is minimal

Nick
Director (R.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Has all the potential, however check it is right for you

3,0 il y a 5 mois

Commentaires : Mix emotions, has all the potential to be great and all the features. however time commitment was not explained to us and the day-to-day usability didn't suit us. However, the support and meddbase ability to help, listen and change is very good. For the right business, this would be a very good system.

Avantages :

the ability to save admin time with tagging features in forms and letters. The customer support is great and the Meddbase listen and take on board changes and feedback

Inconvénients :

The set-up process is hands-on and not explained in the sales process. the general usability around the system is clunky. However Meddbase are listening and changing, however too late for use and we ended before go live

Jack
Director
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

MedDBase Medical Billing and patient record system

4,0 il y a 14 ans

Commentaires : i would reccomend this product

Avantages :

MedDBase was implemented in 2009 to help the practice meet more demand from our clients. It's very easy to use, it has a wealth of features and it extremely stable (un like other medical software packages we have used i the past). It provides us with quick access to patient records, medical billing, invoices, prescription details and SMS and email services.

Inconvénients :

If you broadband goes down it can be an issue

Paul
Director (R.-U.)
Cabinets médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Experience

3,0 l’année dernière

Commentaires : Too small for them to care.

Avantages :

It’s robust, and lots of storage. After getting used to it it gets easier but I don’t know if that is a pro.

Inconvénients :

User friendliness - non app based. Tried to integrate healthcode but no one really knew what they were doing.

Réponse de l'équipe de Medical Management Systems

l’année dernière

Hi Paul, thank you for your feedback and honest review. We appreciate your positive comments about the robustness and storage capacity of our product. We're sorry for any difficulties you encountered with user-friendliness, integrating Healthcode, and the lack of app-based interface. We're constantly working to improve our user experience, and your feedback will be taken into consideration for future updates. We value your business, and we hope to improve your experience with our product. Our account management team have been in touch with you so we can address your concerns further. Thank you