17 ans à aider les entreprises canadiennes
à choisir le meilleur logiciel

Description de Kademi

Le logiciel PRM (Partner Relationship Management) de Kademi aide les entreprises du monde entier à transformer les relations B2B transactionnelles en partenariats efficaces à long terme.

Forte de plus de dix ans d'expérience dans le secteur, l'équipe chargée de la technologie experte a développé un PRM complet, offrant aux clients des capacités hautement modulaires afin qu'ils puissent adapter les programmes partenaires à leurs besoins commerciaux actuels, puis de les adapter et de les faire évoluer à l'avenir.

Qui utilise Kademi?

Kademi travaille avec un large éventail d'entreprises, notamment des fabricants, des sociétés de logiciels et de technologies, ainsi que des distributeurs, qui souhaitent accélérer les performances de leurs partenaires de distribution.

Kademi Logiciel - 1
Kademi Logiciel - 2
Kademi Logiciel - 3
Kademi Logiciel - 4
Kademi Logiciel - 5

Kademi ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Kademi

Kademi

4,9 (9)
850,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
169
14
4,6 (9)
4,8 (9)
4,8 (9)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
12,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
467
34
4,5 (5 345)
4,3 (5 345)
4,4 (5 345)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Kademi

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Identification des produits
Suivi de l'inventaire
Traitement des commandes
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion des listes
Pages de renvoi et formulaires web
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Gestion des clients
Réservation en ligne
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Données en temps réel
Gestion de l'assistance téléphonique
Logiciels CRM (gestion de la relation client)
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Base de données de contacts
Logiciels CRM (gestion de la relation client)
MangoApps
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Outils de collaboration
Stockage de documents
EQUP
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes par courriel
Gestion des contacts

Avis sur Kademi

Note moyenne

Note globale
4,9
Simplicité d’utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
5,0
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
89%
4
11%
Paul
Paul
Head of Implementations (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Comprehensive B2B Channel Engagement Platform

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Kademi's component-based approach to building a program website means that you can get the best balance between a quick build/launch while still having a site that feels truly unique. While you can use standard design styles and templates for simple scenarios, the ability to completely build and customise your site design gives us a lot of freedom to dream big with our program designs.Most competitors provide either a rigid set of templates, or they require working with developers to build completely custom sites with little direct control. Their platform gives us the perfect balance of control/customisability whilst also having a comprehensive set of standard features that can be configured with ease.Thanks to Kademi we've been able to build an incredible range of effect B2B partner engagement and incentive programs that drive channel growth and engagement for our clients every day.

Inconvénients :

Kademi are constantly releasing new features and improvements to existing functionality. However, sometimes we aren't aware of this as it comes out and the training documentation can lag behind these new opportunities to improve the way we use the platform.

Edward
President (Canada)
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Provides all the components we need to deliver leading edge loyalty programs across industry sectors

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Kademi is helping us and our clients acquire, engage, motivate and reward participants in powerful PRM, incentive and loyalty programs. We are utilizing multiple components, including eLearning, Reward Stores, Sales Incentives, KPIs, Auctions, Sales Claims and Reporting Dashboards.

Avantages :

Kademi provides all the tools we need in one platform to provide end-to-end channel programs from data & analytics through promotion and gamification. Fast to market, cost-effective and great support.

Inconvénients :

Very little, and if we do have an issue, the folks at Kademi are available and listen..... in our experience, they will resolve an issue if identified.

Michael
Web Developer (É.-U.)
Services et technologies de l'information, Travailleur autonome
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

From a Developer Point of View

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

The Kademi system is very flexible overall and can be fully customized to your needs. This includes developing a plug-in (Kademi calls these Apps) to anything that has an API to pull in or send data to and from another program (such as SalesForce) and interface with Kademi Data.

Inconvénients :

Because of the flexibility and ever growing nature of Kademi, Documentation is not always up-to-date and lacks information about some of the features of Kademi. There are alot of undocumented features. Support is extremely helpful in this regard, however. Keep in mind that there is no free support.

Helen
Implementation Specialist (Australie)
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great Products and Exceptional Support

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Kademi provides exceptional support, ensuring prompt and effective resolution of any issues that may arise.

Avantages :

Kademi seamlessly handles sales claims through its reliable approval workflows and offers incentives to partners for driving increased product sales.

Inconvénients :

It can take some time to familiarize yourself with all the products and how they function.

Matt
Creative Director (É.-U.)
Développement de programmes, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Intuitive, Feature-Rich, and Exceptionally Supported

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Kademi has extensive features and exceptional support from its dedicated team. What truly sets this app apart is its array of options and solutions, catering to a wide range of user needs

Inconvénients :

Because of its variety of features, the learning curve can be steep for some.

Sam
Sam
CEO (Afrique du Sud)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Channel Partner Management Platform

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We are using Kademi to provide a better onboarding experience to our partners (customers); it will also reduce the repetitive actions that our team have to do when working with partners and focus more timeo n value added activities.

Avantages :

Its very feature rich and adaptable to our needs.

Inconvénients :

It is complex and needs a focused team to make the most of it.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

B2B online training portal launched fast

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We're a small company offering marketing consulting advice to SMBs. We needed a smart and fast way to launch a secure portal so we could target and educate clients in the space of marketing - this added a heap of value to our services. The important thing to us at the time was using software that enabled us to self manage, more importantly, do it all code free.

Avantages :

We were able to create an online training portal in just a few days code free, then set up an incentive structure that awarded points when courses were completed successfully. This gamified the learning experience for our clients.

Inconvénients :

For our use case, we didn't have any dislikes or issues when setting up our program or managing it.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Highly recommended

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : The platform has helped us to build and manage our community with customers and also non-customers, as well as collaborators. We started by setting up a referral campaign and then we are expanding with the many features of Kademi.

Avantages :

The features that struck me most positively I would say are the ability to make yourself completely autonomous from the team. There is a more difficult first period where you have to study the platform a lot and test it, but once it is set up it is easy to make changes, create new pages and work with groups and leads.

Inconvénients :

The first few weeks are the hardest, you have to get into a new mindset and learn the platform. Then it is easier because the platform is built well.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Good software with some drawbacks

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : A good software platform, without many strong competitors in the NZ market.

Avantages :

Lots of good features available in the standard software, easy to edit content without coding knowledge, responsive to online chat.

Inconvénients :

Hard to know how much bespoke features will cost up front, some information on features lacking.