17 ans à aider les entreprises canadiennes
à choisir le meilleur logiciel

Description de Thrio

Architecture. Automatisation. L'essence du travail hybride. Comment cette plateforme hybride CCaaS (Contact Center as a Service)/CPaaS (Communication Platform as a Service)/UcaaS (United communications as a Service) révolutionnaire peut-elle transformer votre entreprise ? Thrio vous aide à offrir une expérience client exceptionnelle à travers une offre omnicanale complète. Laissez l'éditeur s'occuper des tâches complexes avec des outils intégrés d'IA (intelligence artificielle) et d'automatisation des processus afin de vous concentrer sur les ventes et les services. L'architecture axée sur les API (Application Programming Interface) de Thrio permet des intégrations transparentes et des connexions robustes. De plus, l'éventail de certifications de sécurité vous permet de faire des affaires en toute confiance.

Qui utilise Thrio?

Des grandes entreprises aux PME, en passant par les prestataires de services et de BPO (Business Process Outsourcing), Thrio aide les entreprises de toutes tailles à fournir un service client exceptionnel et à atteindre leurs objectifs de vente et de marketing.

Thrio ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Thrio

Thrio

5,0 (5)
89,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
121
3
4,6 (5)
5,0 (5)
5,0 (5)
VS
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
1,00 $ US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
97
48
4,7 (726)
4,5 (726)
4,6 (726)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Thrio

Talkdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des contacts
Rapports et analyses
LiveAgent
Fonctionnalités les mieux notées
Clavardage proactif
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Five9
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Suivi des appels
Avaya UCaaS
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Rapports et analyses
Call Center Studio
Fonctionnalités les mieux notées
Distribution automatique des appels
Journalisation des appels
Stockage de documents
LeadDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Identification de l'appelant
Journalisation des appels
Suivi des appels
inConcert Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Rapports et analyses
Suivi des appels
Genesys Cloud CX
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Distribution automatique des appels
Rapports et analyses
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Gestion des clients

Avis sur Thrio

Note moyenne

Note globale
5,0
Simplicité d’utilisation
4,6
Service client
5,0
Fonctionnalités
5,0
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
100%
Jason
Director of Digital Products (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

A+ Implementation & Support Teams & Overall Design

5,0 l’année dernière

Avantages :

The open Thrio architecture allows an unlimited number of creative solutions to unexpected platform needs. Whether I get requests for API integration or the implementation of an AI component for call analysis the Thrio team gets the work done.

Inconvénients :

We didn't find them sooner as we would have been more competitive on other opportunities.

Bonnie
Director of Operations (Canada)
Télécommunications, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Amazing product and support!

5,0 l’année dernière

Commentaires : Overall experience has been only positive and consider them a partner.

Avantages :

As a 24hour call center servicing various types of clients, the majority of our business relies on the Thrio cloud contact center platform to operate. Thrio has become an exceptional partner to our business and has contributed to our growth and success in the last 5 years. They offer a reliable service with redundancy, great sound quality, superior timely support and most importantly they have the controls and safeguards in place ensuring the protection of our data. They are continually adding new features and staying relevant to all the latest advancements in technology. With all of the product offerings they still remain affordable and offer competitive pricing.

Inconvénients :

I cant say that we have experienced any major difficulties to date. Any minor requests were all handled promptly.

Laure
Vice-president, communication & community engagement (Canada)
Philanthropie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Thanks to pandemic

5,0 l’année dernière

Commentaires : On top of operating a telethon in spite of the pandemic challenge (our volunteers were able to take calls from home) we are now way more efficient thanks to precise reports that help us evaluate the impact of the tv show directly on calls (minute by minute). We’ve gained in efficiency in télémarketing with workflows that we can easily create, adapt. Many other options are still to further explore.

Avantages :

We knew about nothing regarding call center pré pandemic. In about 5 weeks everything was set, up and running for a telethon and We’ve trained with Thrio’s help around 350 -400 volunteers whose daily job is NOT call center related…More over we are now using it on a daily basis for télémarketing operations.

Inconvénients :

Really don’t have anything negative to say.

Justin
VP (É.-U.)
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Omnichannel Platform

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Thrio does it all. When we made the switch from a previous vendor, the improvements were seen immediately. Since then, Thrio has helped us improve our dialing efforts, expand into omnichannel, and has helped us develop an excellent online portal.

Inconvénients :

We look forward to their planned expansion of their visual data reports and the ability to utilize social media platforms like Whatsapp.

Réponse de l'équipe de Thrio

il y a 2 ans

Justin-- many thanks for the review. We're always open to feedback and do appreciate yours. In terms of reporting, we are looking forward to showing you our new Power BI based visual reports. These include sentiment analysis and word clouds among many other new reports. We're also eager to show you our support of WhatsApp that we have had available for about a year now. We'll make sure our team reaches out to you for these demos and product walkthroughs at a time that's good for you. We look forward to continuing to work with you and the Cedar team.

Tina
Manager (É.-U.)
Conseil en gestion, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Great Company!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : From day one, they have been supportive and responsive to all of our needs.

Avantages :

I love the responsiveness of the Team. They are always available to assist, teach and guide. The implementation was extremely easy in getting the software up and running!

Inconvénients :

I'm not sure yet. The system is too new to know what I least like about it. Thrio as a company is wonderful to work with.